Gå til innhold
Arkivverket

[#30153] Ole Martin Berteussen, f i/på Ibestad


Gjest Randi Fjellbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Fjellbu

Hvem har han datteren Ane Eline med? Var han gift med barnets mor?? Ane Eline Olsdatter ble født 19/9/1880 på Ibestad og døde 19/6/1965 i Ibestad, Evenes.Om noen sitter på mer om Ole Martin tar jeg gjerne imot.På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei.Anne Elina f. 1880 er fra det 2.ekteskapet med Petrika Marie Pedersdtr. de fikk 8 barn. Ole Martinius Berteussen var gift med Lavina Hansdtr i 1. ekteskap.( 2 barn) Dette er fra Astafjord Bygdebok nøkkelbind lll side 295. Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Fjellbu

Hjertelig takk skal du ha!Står det mer om Ole der? Ikke for å be deg om å gjøre all jobb for meg, men om jeg bestiller boka på biblioteket er det greitt om det finnes noe der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei igjen. Dette er ikke det vi kaller bygdebøker. Bare nøkkelbind med familier. Jeg har sett litt og Olès fam. er tilbake 1647 og 1698. Det er for mye her. Så kan jeg få mailadr.din så kan jeg sende det over senere idag. Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei. Det skal bli gjort. Så kan du låne bygdebøkene ut fra hvor de er bosatt. Det er en stor fam. Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Har prøvd å sende over slekta til deg. Men får det i retur. Alt for mye for hotmail. Legger alt i posten i morgen. Gled deg. Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.