Gå til innhold
Arkivverket

[#30168] Hvem var Nikolai Hermansen ?


Gjest Odd Ivar Bækkelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo! Jeg forsøker og finne identiteten tli min oldefar Nikolai Hermansen.Han finnes i Fødselstiftelsens protokoller som far til Nina Henriettes .(min farmor ) Det som har kommet fram er at han er kjørekar ,født 1862 oppgitt adresse Platou Gate 33 i Kristiania. Det er flere som har hjulpet meg tidligere, men det har ikke lykkes. Jeg har gått igjennom utallige kombinasjoner av navn og stavemåter , men har ennu ikke funnet noen som kan passe.mvh Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Jeg la vel inn forlite opplysninger.Min oldemor Julie Henriette Grønholt født 1882 i Idd, fikk Ninni Hermansen, min farmor utenfor ekteskap i Kristiania.mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen!Jeg prøver å legge inn en lenke for deg til det forrige tema om Ninni Hermandsen.Da er det lettere å følge familien din.LenkeLykke til med leting etter Nikolai.Mvh. Gunn Huglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Odd Ivar Bækkelie

Kommer tilbake til Nikolai Hermansen.Det er framkommet at navnet og adr. er ett skalkeskjul for en annen person. Jeg tror jeg vet rett identitet nå, og jobber videre med den. Kommer tilbake med svaret ved en senere annledning.Mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.