Gå til innhold
Arkivverket

[#30183] Larsen, Bergen 1900


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Er det noen som kjenner til denne lille familien? LenkeHun het Kari Tendingaasen da de giftet seg. Jeg lurer på om de hadde flere barn? (Historien bakover har jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Signe Marie!Jeg bare lurte på noe angående ditt etter navn. (er sikkert langt på viddene,men spør allikevel)Jeg forsker på en fam.Larsen. Ingebrigt Nikolai Larsen Solheim f:1878-1880 Årstad gi.med Ingeborg Marie Hansen f: 1869Deres barn: Anna Karoline Matilde LArsen f:1910, Ingrid Larsen, Vet at det skal være noen halv søsken her. Tror det er Leif og Valborg. Jeg reagerte på etternavnet ditt det er derfor jeg legger inn dette.Det hadde vært gøy hvis der hadde vært noe her da.Mvh Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Nei, dessverre. Det er det ikke. Vi har Solheim-navnet fra den tiden 'alle' laget navn på tomten sin. Og min farfar begynte å bruke det navnet som etternavn. Jeg skulle 'egentlig' hett Kråvik...Så de du nevner vet jeg nok ingenting om. Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Signe Marie!Ja,ja hvis man ikke spør så får man ikke svar.(Håpet det skulle være noe der haha)Mvh Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.