Gå til innhold
Arkivverket

[#30207] Døpte og vigde i Østfold 1700-1800


Gjest Wenche Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Waler

Finnes det noen oversikt over døpte og vigde i Østfold på noen tellinger på 1700 og 1800 tallet?Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Meg igjen.Jeg er ute etter foreldrene til Christian/Kristian Anderson f.1822 Borge og hans kones foreldre Helene Petersdtr. f. 1829Samt Foreldre til Syver Tolfsen f.1757,Katteknøs,Tune og foreldrene til hans kone Mari Olsdtr. f. 1747Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor  Waler Iversen

Hei Wenche :)Nå leter du etter personer jeg tidligere har lett etter.Hvis jeg bare får orden på slektsprogrammet mitt, så vil du få alt dette av meg senere.Om du ser øverst til høyre på den blå linjen står det: Søk i tema/gå til nummer. Skriver du inn temanummer: 27106 og trykker Søk knappen kommer det fram et innlegg jeg tidligere har hatt. Se under innlegg innlegg 27 i samme temaet.Temanummer 27622 handler også om personer du spør etter.Skriver du eksempelvis : Rigmor og trykker på Søk knappen, vil du finne flere innlegg, som dreier seg om Dag og mine forfedre.Håper virkelig jeg får orden på tingene igjen. Skal ringe Tyskland senere idag, og håpe jeg får hjelp.Her finner du også noe:http://home.online.no/~odmarthi/ft65/024.htmNederst på den siden finner du Hovedside, som inneholder mer. Hils fettern!*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei Rigmor!Takk for tipsene. Ja, jeg håper inderlig for din del at du får orden på slektsprogrammet ditt.Ille når du har brukt så mye tid på dette og verre å kanskje miste mye informasjon.For Dag`s del og min også.Jeg er jo 'heldig' som kommer letter til informasjonen. Skal hilse fra fetteren din og ønsker samtidig dere alle en GOD 17.Mai.Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.