Gå til innhold
Arkivverket

[#30248] Ole Madtsen, Loddefjord død 21.11.1829, opphav ? Jølster i Sunnfjord?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Da Ole døde ble det opplyst at han var 91 år og født på Qwammen i Jølster: Lenke Hvem var foreldrene hans, og når var han født/døpt? På Family Search finner jeg en Ole døpt 25.10.1750, far Mads Kvammen.Er dette samme person, og i så fall hvem var hans kone? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Øvrebø har han på lista si over utflutta jølstringar. Der står det at han er fødd 1750, død 1829 og gift Ingeborg Sjursdotter Plassen, uten at det står kor tid dei vart gifte, men at dei budde i Askøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei Bjørn og takk for svar.Han giftet seg 06.07.1777 i Akøy.Lenke Hun var fra Pladsen., se debatt nr.30174 her i forumet. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har han gift hjå meg, men Øvrebø hadde det ikkje med på lista si (men den eg har frå han er berre mellombels).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Men hvem var foreldrene til Ole Madsen 1750 Qwamen, Jølster - 1829 Loddefjord, Askøy? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.