Gå til innhold
Arkivverket

[#30253] Kvalnes i Lofoten - opplysningar om Knut Peter Pedersen


Gjest Sol. Høydalsvik Ulvestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Sol. Høydalsvik Ulvestad

Knut Peter Pedersen f. 26.7.1866 på garden Feden (no Lauvstad) i Volda flytta til Kvalnes i Lofoten, der han var handelsmann. Kan nokon hjelpe meg med opplysningar om kva tid han døde og opplysningar om ektefelle, så ein kan få med data på han i den nye bygdeboka for Dalsfjorden. Info om etterkommarar hadde og vore fint Eg og andre i familien har hatt kontakt med etterkomerane hans. Eg hadde slektspapir for denne fam., men etter flytting finne eg dei ikkje att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Handelsm. Knud Peder Pedersen døde 21/6 1911 på Kvalnes LenkeJensine Christine Knudsen (Leonhardsdatter)f 1874 var datter av Leonhard Nicholaus Knudsen og Anna Jentoft Nilsdatter.barn:Peder Olai 1894-1895, Paula Ovidia 1896 g.m. Gustav Sørensen, Leif Annalius 1897 d. liten, Lina Amalie 1898 g.m. Johannes Jakobsen, Valle, Dagny Marie 1901, Margit Gudrun 1902, Hildur Liv 1905, Kristian Johan 1907, Torleiv Edvard 1909-1939, Knut Petter 1910Borge og Valberg bygdebok bd. VI s. 388mvh Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.