Gå til innhold
Arkivverket

[#30258] Anna Johansdatter født 1852. Far Johan J Nilsson f. 1835?


Gjest Bodil Haugli
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Haugli

Jeg søker opplysninger om Anna Johansdatter f 1852. Far er oppgitt til å være Johan Jørgen Nilsson f 1835 og mor Pernelle Jakobina Jakobsdatter født 1832. Johan Jørgens foreldre kan være Nils Andreas Isaksson 1804-1873 og Randi (Ranni) Maria Jonsdatter 1800-1872. Stemmer disse opplysningene? Jeg tar med takk imot alle opplysninger rundt disse personene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Haugli

Ja det er disse. Du har ikke noen flere opplysninger om slekten til disse to. Jeg famler litt i blinde, men som sagt så vet jeg litt - men nok til at jeg vet at jeg vet for lite. Holder på med et slektshefte, så jeg er intr i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ranie Maria ble ifølge Family Search døpt 9.4.1800 i Vefsn. Foreldre Joen Pedersen og Karen Jacobsdr.Du finner henne her i 1801 tellingen for Væfsen sammen med foreldre og søsken LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Jon ble døpt 24.4.1768 i Vefsn. Foreldre Peder Larsen og Maren Pedersdtr. Foreldrene finner du som nummer 2272 og 2273 i lenken i forrige innlegg til folketellingen for 1801 (på samme gård som sønnen Jon Pedersen.Karen Jacobsdatter er trolig den som etter FS ble døpt i Vefsn 27.2.1774. Foreldre Jacob Arntsen og Ranni Fredrichsdtr.Jacob Arntsen finner du som enkemann her i 1801 LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ranni Fredriksdatter er døpt i Vefsn i 1737. Far oppgitt til Friderik Johansen.Friderik Johansen giftet seg 1.11.1736 med Karen Joensdr.Info er hentet fra FS.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Haugli

Takk skal du ha så veldig mye. Det ser ut til at å bruke Family Search gir resultater. Jeg er imponert. Nå har jeg med dette fått mye mer å jobbe ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.