Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kolbjørn Næss

[#30282] Kristian Larsen f. Tønsberg 2.12.1909

Recommended Posts

Gjest Kolbjørn Næss

Kristian Larsen f. i Tønsberg 2.12.1909. Finnes det noen med tilgang til kirkebøker fra Tønsberg som kan bekrefte hans dåp?Kolbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Hei Kolbjørn. Jeg har ikke noe svar til deg, men er veldig intressert i navnet Larsen. Jeg søker etterkommere av Ingvald Larsen Våle/Sem, men har ikke noe annet enn farens navn. Har du navn på foreldrene til Kristian Larsen?Med vennlig hilsen Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kolbjørn Næss

HeiEr redd jeg ikke har så mye å hjelpe deg med, men denne Kristian Larsen er født 2/12 1909 i Tønsberg. Er også sannsynligvis døpt der. Muligens døpt for Kristian Bruno Larsen. Han mor het Anne Sofie Larsen f.ca 1872 i Lardal og døde mens Kristian var ung. Han vokste opp i Hvarnes/Hedrum. Denne Kristian ble gift i 1934 i Hedrum.Har du noen årstall for etterkommere av Ingvald Larsen da ?Kolbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kolbjørn Næss

Hei Er redd jeg ikke har så mye å hjelpe deg med, men denne Kristian Larsen er født 2/12 1909 i Tønsberg. Er også sannsynligvis døpt der. Muligens døpt for Kristian Bruno Larsen. Han mor het Anne Sofie Larsen f.ca 1872 i Lardal og døde mens Kristian var ung. Han vokste opp i Hvarnes/Hedrum. Denne Kristian ble gift i 1934 i Hedrum.Har du noen årstall for etterkommere av Ingvald Larsen da ?Kolbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Kolbjørn... Ja jeg har en Asbjørn som er født i 1906, og to brødre om heter Sigurd og Kolbjørn. Men disse to vet jeg ikke så mye om ennå. Så dette ble et lite skudd i blinde da.Lykke til med din søken etter Kristian da.... Hilsen Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.