Gå til innhold
Arkivverket

[#30282] Kristian Larsen f. Tønsberg 2.12.1909


Gjest Kolbjørn Næss
 Del

Recommended Posts

Gjest Kolbjørn Næss

Kristian Larsen f. i Tønsberg 2.12.1909. Finnes det noen med tilgang til kirkebøker fra Tønsberg som kan bekrefte hans dåp?Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Hei Kolbjørn. Jeg har ikke noe svar til deg, men er veldig intressert i navnet Larsen. Jeg søker etterkommere av Ingvald Larsen Våle/Sem, men har ikke noe annet enn farens navn. Har du navn på foreldrene til Kristian Larsen?Med vennlig hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

HeiEr redd jeg ikke har så mye å hjelpe deg med, men denne Kristian Larsen er født 2/12 1909 i Tønsberg. Er også sannsynligvis døpt der. Muligens døpt for Kristian Bruno Larsen. Han mor het Anne Sofie Larsen f.ca 1872 i Lardal og døde mens Kristian var ung. Han vokste opp i Hvarnes/Hedrum. Denne Kristian ble gift i 1934 i Hedrum.Har du noen årstall for etterkommere av Ingvald Larsen da ?Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

Hei Er redd jeg ikke har så mye å hjelpe deg med, men denne Kristian Larsen er født 2/12 1909 i Tønsberg. Er også sannsynligvis døpt der. Muligens døpt for Kristian Bruno Larsen. Han mor het Anne Sofie Larsen f.ca 1872 i Lardal og døde mens Kristian var ung. Han vokste opp i Hvarnes/Hedrum. Denne Kristian ble gift i 1934 i Hedrum.Har du noen årstall for etterkommere av Ingvald Larsen da ?Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Kolbjørn... Ja jeg har en Asbjørn som er født i 1906, og to brødre om heter Sigurd og Kolbjørn. Men disse to vet jeg ikke så mye om ennå. Så dette ble et lite skudd i blinde da.Lykke til med din søken etter Kristian da.... Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.