Gå til innhold
Arkivverket

[#30295] Andreas Olsen Søgnen og Edvardine Gustava Ellingsdatter Merok. Vigsel, barn?


Gjest Øystein Knoph
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Knoph

Har fått opplysninger om sønnen Martin Gustav. Er interessert i opplysninger om eventuelt giftermål og om event. flere barn. Andreas har jeg funnet igjen i Bergen som gassverksarbeider og gift i 1888 med Inga Alvilda og med tre barn, ett av dem med etternavn Jonstad, kanskje barn av Inga i tidligere ekteskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

Då eg fann fram dåpen til Martin Gustav leitte eg samstundes etter giftemålet til foreldra men fann den ikkje i kyrkjeboka for Geiranger.Det er nok feil at han vart oppattgift i 1888. Sjå folketelling for Bergen 1891: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=berg1891&gardpostnr=13528&merk=13528#ovre>LenkeOg denne dåpsinnføringa i Bergen 1892:LenkeMartin Gustav i 1891:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Knoph

Hei Tore og hjertelig takk. Dette er interessant. Det ser ut til at jeg har fått noe og tygge på. Iflg ft 1912 har Andreas og Inga en datter Ragnhild Margit f. 1904. Inga f.1879, altså 9 år i 1888! Kommer igjen når jeg får sett nærmere på dette. mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.