Gå til innhold
Arkivverket

[#30554] Botilde Knudsdtr f. ca 1811 i Fjell, Hordaland


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Turøy

I min database har eg at Knut Olsen var fødd på Øvre Kleppe på Askøy i 1782, men eg har ikkje registrert foreldra hans. Når det gjeld fødde på Askøy så er nok Bjørn Davidsen den rette til å finne ut av det. Dersom han ser dette reknar eg med han kjem med svar ganske snart.Eg har registrert at Knut og Mette fekk 8 born mellom 1806 og 1828. Bothilde var nr. 3 og Ingeborg nr. 5. Skal sjå litt nærmare på dette litt seinare i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk til dere alle, skal sende avgaarde det jeg har faatt. To av barna jeg fant var og döpt paa Asköy, saa da virker det jo mer logisk siden du har han födt der. La oss haape at Björn Davidsen ser dette da-:)Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hei, eg har sett dette, men er ikkje på rette maskinen. Skal sjå nærare på det når eg kjem heim i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Det skal ikkje vere lett. Når eg går tilbake i kjeldene mine finn eg at Knut var døypt i Hosanger. Men…. Presten i Hosanger var sparsam med opplysningar. Truleg er det Knut vi finn døypt her LenkeVi får håpe at dåpen også vart ført i bøkene på Askøy. Og at presten på Askøy skreiv litt meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Knut Olsen var ikkje frå Øvre Kleppe på Askøy, men Øvre Kleppe i Hosanger. Det finn vi ut ved å sjå på dødsfallet på Ågotnes i Fjell 1854, 80 år gamal.Mette Nilsdotter døydde 0903 gravl. 1303 1849, 64 år gamal. Der er fleire frå Ågotnes som er registrert som koleradøde den våren, men Ikkje Mette. Derimot finn eg ein gardbrukar Nils Knudsen som det, 39 år gamal.Dette tyder at Knut og Mette levde til etter måten høg alder.Men der er ein annan Knud Olsen på Ågotnes òg på den tida. Han er enkjemann alt i 1801 og må vera den som vert gift for minst 3. gong i 1816, men då i Askøy:SU0516,0,Knud,Olsen,,Enkemand,Agotnæs,,Piige,Agathe,Olsdtr.,Agotnæs,,,,,0207,1801AS0856,0,Knud,Olsen,Agothnes,Enkemand,,,Pige,Brithe,Olsdtr.,Windenes,,,,,3005,1816Eg finn ingen born på KO og MN i Askøy. At det står Askøy på nokre av borna på FS, kan ha samanheng med det kyrkjelege samrøret (les røre) det var mellom Askøy og Fjell på den tida.Vonar dette løyste litt opp i flokene - eller skapte det endå meir forvirring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk til dere alle tre-:)Jeg forstod det slik at da Knud olsen giftet seg med Mette Nilsdtr i 1806 var han allerede enkemann. Hvem av de to er den rette da?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Om Knut Olsen var enkjemann då han gifte seg med Mette, må kyrkjeboka for vigde vera feil, for der er han Uk. (Ungkar). Det syner jo siste lenkja til Oddvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Selvsagt! Jeg har nok enda blandet de to i sammen. Jeg hadde jo allerede sett at det var nummer en som var enkemann.Nok en gang takk for hjelp.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da er vel dette muligens Knut med foreldre i 1801: LenkeEr det noen som har noe mer om denne familien?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Når det gjelder Knud Olsen g. Mette Nielsdatter, foreldre til Botilde, så taler alt for at dette er Knud Olsen f. Øvre Kleppe. Det var i denne periode mange Knud Olsen på Ågotnes, dette er grunnen til tvilen.Det ser også ut til at det faktisk var søstera Ingeborg Knudsdatter som er mor til Johanne og ho er identisk med ho som døde på Spjeld Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.