Gå til innhold
Arkivverket

[#30804] Ole og Inger Gurine Nordheim - gardbrukarar Søreide i Fana kring 1920 - oppl.?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Inger Gurine Jørgensen (Blaalid), fødd i Selje i Nordfjord 26.2.1879, flytte i ung alder til Fana og vart gift med ein Ole Nordheim. Dei dreiv gardsbruk på Søreide, om lag der Bussgarasjen til Fana-Os-Milde seinare vart bygd. Einaste dotteri Edith vart gift med ein gardbrukar på Søvik i Fana.Eg finn ikkje dødsfalli til nokon av desse personane i Kyrkjebøkene for Fana sokn i Fana, endå om Ole og Inger Gurine truleg døydde innan 1964...?Kanskje nokon med tilgjenge til bygdebøkene for Fana kan finna ut meir om desse folki, som til dømes dødsdatoar for Ole og Inger Gurine og kanskje vigsli deira ogso?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Jeg kan ikke finne Inger Gurine eller Ole under Søreide i Fana Bygdebok.Jeg har leitet på gårdene rundt Søreide også,uten resultat. Datteren, Edith f.1905 d.1977 ble gift med Ingolf Johannessen Søvik f.1898 d.1993. De bodde på Søvik b.nr.4. Barn:Kitty,Sonja,Otto,John og Roald. Hilsen Bjarte Breistein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Johnsen

Hei Lars,Jeg bor på Søreide og ca. 300m fra der hvor Ole og Inger Gurine ryddet seg en plass. Hvis du kontakter meg ( din e-mail eller telefon )kan jeg formidle kontakt med en person som kan fortelle deg hele historien.Hilsen Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Bjarte og Gisle for gode innlegg. E-postadressa mi er:loya@online.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.