Gå til innhold
Arkivverket

[#30815] Peder Pedersen og Johanne Margrethe Johannesdatter boende i Stod 1865


Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejsaEr der mon en der kan hjælpe mig videre med denne familie?Peder er født 1816 i Beistaden iflg. FT 1865 og Johanne skulle være født 1817 i Beistaden kan nogen hjælpe mig med deres forældre. Datteren Hanna har jeg styr på. Ligeledes mangler jeg hvor bor familien i 1875? samt deres vielse. Jeg ser frem til at høre fra jer. Mange tak Hilsen Bente Dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være Johanne Margrete? [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=28088668&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeSer denne Johanne har en søster, Henrica, født 1820 LenkeDette er vel Helene Wilhelmsdatter i 1801 Lenke. Da er vel dette Helene (Helena), døpt 1782 LenkeDen eneste Johannes Baarsen jeg kan finne i FS/IGI er født 1785 i Inderøy Lenke. Dette er Johannes Baarsen i 1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er nok konfirmasjonen til Johannes i Inderøy [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=kf17291774&gardpostnr=1340&personpostnr=1340&merk=1340#ovre>LenkeForeldrene til Johannes er Baard Svendsen – her er vel dåpen hans i Inderøy 1756 Lenke. Foreldrene er Sven Peersen og Elen Baarsdatter; Letnes.Svend Peersen Bruaas første ekteskap 1743 Lenke og andre ekteskap med Elen Baarsdatter Leiren i 1749 Lenke.Finner følgende barn i Svends første ekteskap: Anne, døpt 1743 Lenke og Sigrid?, døpt 1745 Lenke.I 1750 er Svend gift på nytt og bosatt på Stavran. Da blir sønnen Peder døpt Lenke. I 1751 døpes datteren Anne Lenke. Etter Baard (døpt 1756), blir sønnen Ole døpt i 1759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

Hej GretheTusind tak for de flotte informationer, så mangler jeg kun at finde Peder Pedersen født i 1816,men desværre er Stod ikke på FT 1875 så jeg har ikke kunne finde familien.Jeg har ikke kunne finde vielsen mellem Peder og Johanne, så hvor kan jeg evt finde dem henne?, har søgt på FS/IGImange hilsener Bente Dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.