Gå til innhold
Arkivverket

[#30822] Kirkegård ved Cook County, Chicago


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg har funnet ut at en jeg leter etter er gravlagt på en kirkegård i Cook County.Det står: Garfield Park, men etter å ha søkt finner jeg ut at Garfield Park er en slags botanisk hage?Er det noen som kan hjelpe meg?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei Jan PeterTakk skal du ha for listen, og jeg skjønner ikke helt hvorfra jeg har fått Garfield Park ifra, men dette står det i FS:SAM JOHNSON 30 Sep 1899 Jul 1977 60624 (Chicago, Cook, IL) 60644 (Chicago, Cook, IL) 323-10-0514 IllinoisDe tallene her; henviser de til en gravplass??Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Do you know that his death cert can be purchased? Molly Kennedy will do it for $17 (10 to the state). Her web is mollx.com Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Er det tallene i ditt inlegg nr (3) du snakker om?De sier ingenting om gravsted. SAM JOHNSON - født 30 Sep 1899 - død Jul 1977 - Siste bosted: 60624 (zipcode = postnr) Chicago, Cook, IL, siste trygdestønad: 60644 Chicago, Cook, IL, SSN (personnummer) 323-10-0514Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei alle sammen !Tusen takk for all info.Når dette er det som er å få vite er vel den eneste muligheten for å oppspore etterkommere av nevnte Sam Johnsen å begynne med å ta kontakt med kirken der han ble gravlagt for om mulig spore evnt barn/barnebarn.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Bjerke

Først prøv å finne en dødsannonse i avisen Chicago Tribune. Det er ikke bare de rike og velstående som forekommer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Bjarøy

Hei! Jeg søkte etter en person i San Francisco for et par år siden og idet jeg fikk tak i / kjøpte hans 'death certificate' fikk jeg opplysninger om kirkegård, kontaktperson i familien etc. Dette er den absolutt beste og enkleste veien å gå. Du burde absolutt ta kontakt med den personen som kan hjelpe deg med dette. Har selv vært mye i Chicago og har familie der og deres graver er absolutt ikke i nærheten av bostedet som vi gjøre det her da d kjøper og eller arver gravplasser og de kan værfe langt avgårde. Lykke til!!! Hilsen Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.