Gå til innhold
Arkivverket

[#30846] Marthe Hansdatter, Hagastuen på Næs Hedmark. Hvem var hennes mann?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg finner Marthe som enke i FT 1865. Se lenke:LenkeOg etter hennes sønners etternavn heter vel faren Anders, men jeg finner ingenting på FS om dette giftermålet, eller noe annet.Har noen vært borti denne familien, eller er det noen eksperter der ute som kan hjelpe meg?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

For å være litt mer nøyaktig:Jeg finner mange Marthe Hansd som gifter seg med Anders, men jeg finner de ikke som foreldre til disse to guttene. Dermed er jeg på bar bakke.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei Hans, og takk skal du ha !Hvor får du alt fra?Jeg søker på FS, og har også tenkt på Syversen som mulig far, men jeg får bare opp Mikkel.Hva gjør jeg feil ?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Ja, men du Hans:Har sett på denne linken, men de har vel ikke kirkebøker på nett?Sitter du med micro-kort hjemme du da?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhtre

Hvis du har sett på den linken så har laget skrevet av en masse kirkebøker og mange er 'på gang' så vi har en stor database som medlemmer kan bruke på vårt kontor. Får vel ikke reklamere på denne siden så kontakt meg direkte: hansmyhr@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.