Gå til innhold
Arkivverket

[#30856] Dødsmelding Bergen 1916 & 1942


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Erik Christensen, fødd Hafslo 12.5.1828, kjentmann, og kona Cecilie Christensen, fødd Hamre 23.5.1833, budde i 1900 i Nordnesveien 19 B i Bergen. Eg finn dei ikkje i FT1912, men:Cecilie Christensen døydde i Bergen 2.2.1916.FT1912 for Bergen har ingen med dette namnet, so eg trur det er ho som var gift med Erik.Er det mogeleg, frå dødsmeldingi hennar, å få greie på:* Ervingane etter Cecilie?* Opplysningar om mannen Erik?~~~~~~~~~~~~~~~~~Ei svigerdotter av Cecilie og Erik ser ut til å ha vore:Inga Margrethe Christensen, fødd i Bergen 4.8.1874, døydde i Bergen 28.2.1942.Er det mogeleg å få greie på:* Ervingane etter Inga Margrethe?* Yrkestittel og eventuelle opplysningar om mannen, Herman Martin Christensen?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Cecilie Christensen var bosatt på Søfarendes aldershjem, var lods enke, og hadde etterlatt seg barna Herman, Nils og Henriette, gift med W. Bødtker,Inga Margrethe Christensen var havenarbeiders hustru, født 4. august 1874, bodde i Absalon Beyersgate 45, og etterlot seg enkemann Herman og døtrene Solveig Nordø, Charlotte Christensen, Randi Leikanger og Mary Christensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Lars: Sistnemnde familie (borna til Herman) kjende eg særs godt. Om du treng kontakt med etterkomarane, kan du sende meg ein epost til fndbred@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve, Rune og Bjørn for interessante innlegg. Mail er sendt til deg, Bjørn!Det er elles eit mysterium kvar det vart av Erik Christensen, losen, som Cecilie var gift med. Han levde i 1900, men døydde altso før 1916...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.