Gå til innhold
Arkivverket

[#30858] Evendine Severine Krohn Hansen (1864-1892) - frå Bergen til Florø - huslyden?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Evendine Severine (Eriksdotter) Christensen, fødd i Bergen 11.4.1864, døydde i Bergen 17.1.1892, men var busett i Florø!! Då heitte ho KROHN HANSEN til etternamn.Kan nokon hjelpa meg identifisera denne huslyden? Kven var Evendine gift med?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og jeg antar at det er henne vi finner her i Bergen i 1875, med far Erik Christensen fra Lyster.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Astrid og Rune for interessante innlegg om denne huslyden!Urmakar Johan Plate Krohn Hansen KAN godt ha vore mannen til Evendine, men eg er langt ifrå sikker før me har funne ei eventuell vigsle for dei to!? Kan dei ha gift seg i Florø?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Om han så er, og det trur eg, er han ein yngre bror av presten Wollert Krohn Hansen, som var sokneprest i Trøndelag, kapellan i Kristiansund og seinare sokneprest i Askøy. Mellomnamn og etternamn skriv seg frå hhv mora som heitte Krohn og faren som heitte Hansen. Eg trur ikkje der er andre slekter med den kombinasjonen av namn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.