Gå til innhold
Arkivverket

[#30867] Peter O. Brown - fødd Noreg 1871 - utvandra 1891 - busett Montana -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Peter O. Brown, oppgjeven fødd i Noreg i 1871 (eller kanskje 1870?), vert både i 1920 og 1930 oppgjeven å ha utvandra til Amerika i 1891. Han gifte seg kring 1916 ned enkja Alice Nerison Thompson og budde i Great Falls, Cascade Co., MTKan nokon hjelpa meg finna det norske opphavet til Peter Brown?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Coal Miner Peter O. Brown er i 1900 bosatt i Cascade co. Montana. Sies å ha innvandret i 1891. Oppgitt født i Norge i mars 1871.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Det er en Peter O. Brown som i 1941 ble gravlagt på New Highland Cemetery i Cascade county i Montana. På samme kirkegård finner vi Alice H. Brown gravlagt i 1950 og Alice Brown gravlagt i 1958.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for svært interessante innlegg om Peter og Alice Brown. Opplysningane dine syner at dødsregisteret for Montana, som finst på ancestry.com, ikkje er fullstendig, noko eg alt før har hatt ein sterk mistanke om!Det er vel ikkje oppgjeve dødsdatoar i den kjelda som du har dette ifrå, Jon?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hei, LarsJoda, du har nok rett i at Montana Death Index er langt i fra komplett. Jeg 'savner' flere i den oversikten. Klarer i øyeblikket ikke å finne på noe kjempelurt som kan avsløre opphavet til Peter O. Brown. Men en henvendelse hit: http://www.rootsweb.com/~mtcascad/ er vel neppe bortkasta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.