Gå til innhold
Arkivverket

[#30870] Birte Maria Knudsdtr. g.i Larvik 26.11.1802 m. Børge Gunderssøn


Gjest Aksel Einar Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

God morgen, Einar!Jeg prøver med en lenke til det forrige tema om Hans Mathisen:LenkeNå blir det så mange opplysninger å holde styr på at det spørs om det ikke vil lønne seg å legge inn et nytt tema?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei. Dette blei en total avsporing til debatten om opphavet til Birte Marie Knudsdtr. Det som jeg mente å spørre om i innlegg nr 70 var om noen kunne finne spor i Larvik.Derfor har jeg lagt spørsmålet om Hans Mathiesens opphav inn under debattnr. 26636.Til tross for denne avsporingen håper jeg det er noen som finner flere spor etter Birte Marie Knudsdtr.Mvh. Einar_________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei Gunn, og dere andre.Jeg beklager mitt spørsmål i innlegg nr. 70. Hadde jeg tenkt litt lenger burde jeg husket på at kirkebøkene for Larvik forsvant ved kirkebrannen. Dermed vil de jo heller ikke kunnet vært filmet for mormonarkivet.Jeg må bare akseptere at eventuelle fødsler i Larvik for både min Hans og Christen (in. nr.70), det kan jeg bare glemme.Er det noen som kan si meg om 'Øret' er et gårdsnavn e.l. Om det her er et mulig spor har jeg foreløpig bare som et spørsmål/mulighet.Mvh. Einar_______________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

Hei Einar.Kan ikke se at denne Knud har vært framme i diskusjonen tidligere. Kan dette være BMK`s far og besteforeldre?, skal lete mer i kirkeboksfilmene på Hedrum Bygdetun til mandag:[url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=700010982091&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Vfol&juris2=Vfol&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Vestfold&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeOg kan Knud Knudsen (over) f.1851 være samme Knud som denne, som inntil videre regnes som BMK`s far i 1. ekteskap?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.