Gå til innhold
Arkivverket

[#30871] Ludvig Pederson Juul - fødd 1873/1874 - gift North Dakota 1910 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ludvig Pederson Juul, oppgjeven fødd kring 1873/1874, rimelegvis i Noreg, gifte seg i Mandan, ND 4.4.1910 med Sophie Thompson (Kjørlaug), fødd i Hafslo i Sogn 14.10.1873. Ho utvandra til Amerika med foreldri sine i 1880 og voks opp i Vernon Co., WI.Ludvig var skomakar, men det er lite me veit om dette paret. I 1911 hadde dei adresse Leipzig, Grant Co., ND, men ikkje lenge etter skal dei ha busett seg i Kinestino, SK. Derifrå flytte dei so kring 1945 til Victoria, BC der Sophie døydde 16.12.1958. Ludvig Juul døydde i Saanich, BC 9.4.1965.Eg har ikkje greidd å finna denne huslyden i FT1910, og eg er ikkje 100% sikker på at Ludvig verkeleg var fødd i Noreg, men det er høgst truleg!Kan nokon hjelpa meg identifisera denne skomakaren?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei navnebrorMulig jeg er helt på ville veier her, men jeg fant en Juul født i 1874. Fornavnet er ikke slik du vil ha det, men kanskje det er et spor å følge?LenkeEt rask søk på denne mannen i 1900 var negativt for meg.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Jeg kan ikke hjelpe deg med Ludvig sitt opphav, Lars. Men, det er vel han og kona en finner ved US census 1910 i; 135 Range 190, Morton Co. ND.128-28a linje 40:Juul, Ludwig P. 36 år f. i Norge innvandret 1898Juul, Sophie 36 år f.i Norge innvandret 1894? (vanskelig for meg å tyde).Tellingen er datert 13.Juni.I indeks registeret er Ludvig ført med etternavn 'Juerl', men jeg tyder det som 'Juul'Mvh.Geir Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove og Geir for nyttige innlegg! Då er det endeleg stadfest at Ludvig var norsk (eg var lite vetta i tvil!), men kvar kan han ha vore ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Ellis Island 1898: Ludvig Pedersen 24 år, sjømann, avreise sted: Stavanger. Dette passer jo, men jeg får ikke tak i flere opplysninger så langt.Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon og Geir for nye innlegg. Eg var ikkje i stand til å få noko ut av linken i Jon sitt nnleggg, men eg reknar med det var same mannen som du Geir fann i neste innlegg!?No spørst det om ein eller annan har høve til å gjera eit oppslag i kyrkjebøkene for Stavanger for å sjå om Ludvig Pederson kan ha noki tilknytting til namnet Juul!?Dette problemet ser ut til å gå mot ei ovarraskande rask løysing, og eg kan ikkje anna enn på ny å uttrykka stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Det kan se ut som vi er nær en løsning.Dersom en ser hvem som bor Kongstensgaden 12 i Stavanger ved ft 1900. Kan dette være moren og to søsken av Ludvig ..Pedersen og Juul. finner en igjen her ?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette vert meir og meir spennande! Hjarteleg takk, Geir, for nytt innspel! Dette er nesten det endelege provet...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Tja, en skulle tro det er mor til Ludvig i lenken under her. Og det gjør det vel ikke mindre usannsynlig at en er på rett spor, .... LenkeGeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Forøvrig dør skomaker Lydvig Juul i Ålesund 04.06.1852, 40 år gammel.I tillegg til Lydia fikk de Lovise Kristiane f.13.11.1850 og Jensine Karoline 09.11.1848.De må også ha bodd i Kristiansund, for 18.09.1864 gifter Elen Dorthea Juul seg i Ålesund med Anders Olai Aadland fra Stord.Hennes far var skomaker Ludvik Juul, og hun var født i Kristiansund. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men minst like hjarteleg takk til Geir og Rune for dei siste innleggi under dette emnet frå juni.Eg trur me no heilt sikkert kan slå fast at Ludvig Pederson Juul høyrer heime i denne huslyden, so no står det i grunnen berre att å stadfesta fødselsdatoen til Ludvig i Stavanger, 9.12.1873, og finna ut kven som var far hans - fullt namn og yrke!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Ja, det er underlig hvordan en finner informasjon om slektninger.Ludvig Pederson Juul var min oldermors bror.Han var født i Stavanger 9. Des 1873. Hans foreldre var Skipper Aadne Pedersen og Lydia Kristine f. Juul. Såvidt meg bekjent så emigrerte han til USA i 1896.Han er forresten den av mine slektninger fra den greinen som har vært vanskeligst å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Lars, er det mulig å få vite hvor du fikk tak i informasjonen om Ludvig og Sophie sitt giftermål og flytting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.