Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#30882] Ida Olsdotter Horne, f. Vevring, Førde kring 1879, d. på Voss 1910 -kven var ho?

Recommended Posts

Anders Pederson Sviggum frå Hafslo (1883-1954), jarnbanearbeidar, var gift tre gonger; andre kona hans var:Ida Olsdotter Horne, fødd i Vevring, Førde kring 1879. I 1900 var ho budeie på Solhaug i Kinn, men ho gifte seg med Anders Sviggum kring 1907(?), truleg på Voss!?Ida døydde på Voss 3.2.1910. Eg veit ikkje om Anders og Ida fekk born i lag(?).Er det nokon med lokalkunnskap i Vevring/Førde og/eller Voss som kan bidra med tilleggsopplysningar som til dømes:* Ida sitt fulle namn (hadde ho mellomnamn?)?* Fødselsdatoen til Ida?* Fulle namn på foreldri hennar med yrkestittel på faren og opphavi til både far og mor?* Dato og stad for vigsli til Anders Sviggum og Ida Horne?* Let Ida Horne Sviggum etter seg born?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Den eneste jeg finner som passer er denne.LenkeOg forklaringen på Horne.navnet i 1900 er troli denne.Hornedalen (Horne) gard nr. 1434-20, in Vevring herad Oline Salamonsdtr Horne b. 1842, Hm,e,t, k Husmenke m J. Ernærer sig selv af Jordbr, (Prod.) Marie Olsdtr Horne, b. 1873, D og FL,ug Salamon Olsen Horne, b. 1877, S og FL,ug Olaf Andreassen Horne, b. 1898, S,ugDet ser altså ut til at Idas mor og noen av søskene har flyttet fra Engjabøen til Horne.Trolig fordi eldste bror til Ida tok over gården der.Disse opplysningene er hentet fra Fylkesarkivet Sogn og Fjordanes databaser. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Og her er Idas far, Ole Mortensen Horne død. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her er ekteskapet mellom Ole Mortensen og Oline Salomondtr.Han var fra Helle og hun fra Engjabøen.Lenke Når det gjelder spørsmålet om eventuelle barn på Voss, vil vel en dødsmelding etter Ida kunne avsløre det. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Denne har du nok fra før, men jeg tar den likevel med.Lenke Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Hun etterlot seg enkemannen, som fikk sitte i uskiftet bo. Ingen barn nevnes i dødsmeldingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune og Yngve for glimrande svar på dei fleste spørsmåli som eg hadde om Ida og huslyden hennar. No står berre att spørsmålet om vigsli til Ida og Anders Sviggum, men det krever kan henda leiting gjennom kyrkjebøkene for Vossevangen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her er fødselen til Oline på Engjabøen. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.