Gå til innhold
Arkivverket

[#30895] Berthe Marie Johannesdatter, født 1833.


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei der ute!Min oldemor Cathrine Therenze Arnsen`s mor, Berte Marie Johannesdatter, født 1833 i Oslo?. Hun var gift med Hans Jørgen Arnesen, født 1829 i Oslo. Jeg er på jakt etter Berthe Maries Foreldre. Har prøvet alt, men ingen svar så langt. Samtidig er jeg på jakt etter Elen Marie Hansdatter`s foreldre. Har ingen fødselsdato på henner, men hun fikk et barn med Wilhelm Fredriksen_Heramb, født 1828 på Magnor/Eidskog. Og barnets navn er, Karl Wilhelmsen_Heramb, født 1854 i Oslo. Håper noen kan hjelpe meg på veg?Hilsen Terje W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Vielse i Vestre Aker kirke 22.6.1856: Elen Marie Haagensd. f. i Nittedal ca. 1831.(Haagen Hansen)Hun ble viet til skredder Wilhelm Fredriksen Heramb, f. 5.5.1828 Magnor i Eidskog. (Fredrik Fredriksen og Sofie Henriksd. Piper)To barn, Karl Edvard 1853 og Fredrikke Emilie 1856. Wilhelm Fredrik g. 2. g. m. Anette Mathilde Jakobsd. f. ca. 1834 Moss ?. Jeg har to barn, Caroline Emilie 1861 og Anne Marie ca. 1863. Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnesen

Hei, Har lett litt rundt på nettet etter Berte med mange forskjellige innfallsvinkler. Finner på FS gifte hennes: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp?PAGE=igi/search_IGI.asp&clear_form=true>Lenke og finner dem i 1875 tellingen: LenkeHvor var de i 1865?? Greier ikke å finne noen av barna på FS IGI. utenom Anna's ekteskap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnesen

Hei, Får ikke linkene til å virke... Kopierer inn:BERTHE MARIE JOHANNESDR Female FamilyEvent(s): Birth: Christening: Death: Burial:Marriages: Spouse: HANS JORGEN ARNESEN Family Marriage: 27 DEC 1853 Gamle Aker Menighet, Oslo, Akershus, Norway ANNA MARIE ARNESEN Female FamilyEvent(s): Birth: 1865 Christening: Death: Burial: Parents: Father: HANS JORGEN ARNESEN Family Marriages: Spouse: ANTON THEODOR TIDEMANDSEN Family Marriage: 11 MAR 1888 Paulus Menighet, Oslo, Akershus, NorwaySvein A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei ohg takk for svar fra dere begge.Når det gjelder Elen Marie har jeg fått svar på hva jeg søkte etter.Men når det gjelder Berthe Marie Johannesdt., så er jeg helt blank. Håper at noen andre ser dette.Ellers er jeg veldig takknemlig for den hjelp jeg har fått, både i denne saken og i andre innlegg.Hilsen Terje W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.