Gå til innhold
Arkivverket

[#30905] Elias Thorson (1861) og Martha Johannesd. (1859) frå Fjaler til Hafslo - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Elias Thorson frå Hovlandsdal i Fjaler, var son av ein Thor Iverson på Hovlandsdal(?) og kona Olina Johannesdotter og fødd i Fjaler 12.7.1861. Han gifte seg kring 1886, truleg i Fjaler eller kanskje i Lavik(?), med ei Martha Johannesdotter som skal ha vore fødd i Fjaler i 1859 av ukjende foreldre. Elias og Martha flytte etterkvart til Hafslo i Sogn og busette seg i Marifjøra.Kan nokon hjelpa meg finna litt fleire opplysningar om dette parfolket, som til dømes:* Dato og stad for vigsli deira?* Stadfesta fødselsdatoen til Elias Thorson i Fjaler?* Kvar hadde foreldri til Elias bustaden deira, og kva yrke hadde faren? (gardbrukar eller husmann eller kva?)* Opphavet (gardsnamn) til Thor Iverson?* Opphavet (gardsnamn) til Olina Johannesdotter?* Dato og stad for fødsli til Martha Johannesdotter?* Fulle namn på foreldri til Martha med yrkestittel, bustad og opphav for båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er fødselen til Elias, sakset fra Fylkesarkivets database.LenkeI følge FamilySearch IGI giftet Elias seg med Marthe i Guddal i Sogn og Fjordane 19.01.1887.Får du sjekket det i kirkeboka kan du få svar/bektreftelse på det meste. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er samme ekteskapet hentet fra Digitalarkivet.Lenke Her er det oppført at brudens fødested var Bjordal. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dødsfallet til Marthe i Hafslo bekrefter fødselsåret 1859.LenkePå FamilySearcg IGI finner jeg to kandidater. Marthe f.05.08 og døpt 22.08.1859 i Guddal av foreldre Johannes Markvardsen og gjertrud Hermansdtr.Marthe f.13.02 og døpt 10.05.1859 i Gulen av foreldre Johannes Mathiassen og Synneve Rasmusdtr. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På FS finner jeg en Thor Iversen døpt i Fjaler 29-5-1825 med foreldre Iver Endresen og Ely Thoresdtr. Finner vielsen 1812 og hans bosted er BogeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.