Gå til innhold
Arkivverket

[#30909] Edward Aune, f. i Noreg 6.10.1882, utvandra 1902 til Montana - kvan var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ellen Thorson, fødd i Hafslo i Sogn 20.1.1896, utvandra til Amerika i 1912 og gifte seg i Cathay, ND 11.10.1916 med:Edward Aune, som sa seg vera fødd i Noreg 6.10.1882 og utvandra i 1902.Dei busette seg i Phillips Co., MT der Edward døydde 3.6.1971.Men kven var denne Edward? Eg finn ein Einar Johnson Aune, fødd 1884, som utvandra over Kristiansund i 1902 frå Rindal på Nordmøre. Kan det vera han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Einar Aune kom frem til Ellis Island 31 aug 1902 og skulle til onkelen sin, Lars(?) Aune, i Minneapolis, Minnesota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Nerbu

Iflg boka 'Utvandringen frå Rindal til Amerika' skrevet av Tor Ålbu, utvandra Einar Jonson Aune (= Ed Anderson) f 29.10.84. Han reiste frå Kr.Sund til Chicago i 02 og fekk etter kvart 6 barn . Han er frå Oppistua Aune i Rindal. Mange frå garden hadde utvandra. Blant annet onkelen Lars som ble gardbrukar i Deerwood. Sida han kalla seg Ed der borte kan vel Einar ha vorte Edwart for enkelhets skyld? Ta kontakt hvis du vil har mor og far mm. I følge bygdaboka var han gift med Marit Olsdtr Dalsegg f 1887 frå Rindal. Så det utelukker vel ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg antar at det er den Edward Aune som dør i juni 1971 i Malta, Phillips, Montana. -------------------------------------------------------------------------------- Edward AUNE Birth Date: 6 Oct 1882 Death Date: Jun 1971 Social Security Number: 517-09-7631 State or Territory Where Number Was Issued: Montana Death Residence Localities ZIP Code: 59538 Localities: Malta, Phillips, MontanaDersom han har oppholdt seg i Montana siden ankomsten i 1902, er det ikke mulig å se hva som står om ham i de ulike tellingene i 1910/20/30.Og inneholder ikke ekteskapspapirene i 1916 opplysninger knyttet til fødested/foreldre? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lisa, Grethe, Kari og Rune for interessante innlegg.Opplysningane til Kari stadfester at Edward IKKJE kan vera identisk med Einer Johnson Aune frå Rindal, so då er det ''back to square #1''....Både nekrologen etter Edward frå 1971 og FT1920 fortel oss at fødselsåret til Edward var 1882 og at han utvandra i 1902. So då er det eit spørsmål; kven var han? Kan Edward ha vore Iver i Noreg? Var han trønder?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg har lett gjennom emigrantene fra alle havnene i Norge, uten å finne noen som passer .Rett nok drar 6 personer over Trondheim med samme navn, men ingen av emigrasjonsårene stemmer.Av alle havnene var Trondheim den hvor de desidert fleste med etternavnet Aune dro fra, tror det var 378 personer.Edward kan jo ha vært så mangt, kanskje Even.Her må det nok graves dypere over dammen er jeg redd. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nytt innlegg!Det ser ut til at Edward kan ha utvandra under eit anna ættenamn, og då vert det som å leita etter den velkjende nåli!Elles gløymde eg å nemna istad at vigskeattestane frå North Dakota er like dårlege som dei me finn i Minnesota; foreldri er ikkje oppgjevne slik tilfellet er både i Wisconsin og i Montana!Men kanskje ikkje alt håp er ute...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det er kome fram nye opplysningar frå Montana som kanskje kan bidra til å finna det norske opphavet til Edward Aune!Det vert no gjort framlegg om at namnet hans i Noreg var INGEBRIGT AUNE! Han var fødd 6.10.1882, og han hadde ein yngre bror ANDREW AUNE som ifølgje SSDI var fødd i Noreg 26.12.1884 og som skal ha utvandra til Amerika alt i 1901.Ved litt leiting i FT1900 finn eg ein Ingebrigt O. Aune i Støren, fødd i 1882, og der er òg ein Anders Aunemoen i Støren, fødd i 1884. Kan husmann Ole Eliasson på Aunemoen i Støren, fødd 1860, vera far deira???Eg vonar at nokon no kan hjelpa meg løysa denne floki og takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Fra Bygdeboka for Støren (bind II, side 273):Ingebrigt Olsen Aunemo, født 1882. Utvandret i 1902 til USA. Tjente i mange år på Bortstu i Rogstad før hans utvandret.Anders Olsen Aunemo, født 1884. Tjente i Sørstu på Rognes før han utvandret i 1902 til USA.Lars, dette skulle være de to du fant i FT.De to var brødre, og var sønner av Ole Olsen Aunemo (1843 - 1910) og Kjersti Ingebrigtsdatter Røsbjørgen fra plassen Almlia (1848 - 1918).Husmannsplassen kalles Uti-Melsmoen i bygdeboka.Foreldrene i FT 1900: LenkeMed vennlig hilsen Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg fant ikke disse brødrene på Ellis trass i mange ulike søk. Av bygdeboka kan jeg se at to farbrødre av Ingebrigt og Anders utvandret. Anders Olsen f. 1837 og Esten Olsen (1850 - 1921), gift med Guri Taraldsdatter Tilset. Disse var husmannsfolk under Tilset før de dro i 1880 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Astrid for framifrå opplysningar. Dette er heilt sikkert rette folki, og eg har fått alle dei opplysningane som mangla for manuskriptet mitt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.