Gå til innhold
Arkivverket

[#30912] Døde i Bergen 1912-1972, Feil i navn


Gjest Øystein Knoph
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Knoph

Min mormor Ragnhild Frederikke Thronsen f. Kristiansen, enke etter Thor Georg Thronsen død i Bergen 17 nov 1948, døde i Bergen 20 april 1962. I databasen er hun ført opp med navnet : Ragnhild Fredrik Thorsen. Det var først da jeg søkte primært på fornavn jeg fant henne. Se døde 1912-1972 6735 Løpenr 447. Mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk for meldingen din. Vi ser gjerne at du legger den inn i Korrekturskjemaet vårt slik at den blir inkludert sammen med de andre meldingene om feilregistreringer for den databasen. På den måten får vi en systematisk oversikt og det vil være lettere behandle alle korrekturmeldingene.For å legge inn en melding i Korrekturskjemaet så sørg for at den personen du skal melde fra om er markert/i uthevet skrift, dette kan du gjøre ved å klikke på tallenken ytterst til venstre på raden til den personen du skal markere. Personen skal nå vises i fete skrifttyper. Klikk deretter på knappen Korrektur i knapperekken over datatabellen. Du får nå opp et skjema med alle opplysninger om 'din' person utfylt, gjør de nødvendige endringer, legg inn informasjon om deg selv og klikk på Send-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.