Gå til innhold
Arkivverket

[#30920] Anette Arnesdotter Skrådal, f. Eidskog 1868 - utv. 1869/1872 til WI/IA - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anette Arnesdotter Skårdal, frå Amerika oppgjeve fødd i Eidskog 8.10.1868 (ifølgje FamilySearch døypt 6.12.1868!), dotter av gardbrukar Arne Erikson Skårdal og kona Marie Olsdotter.Foreldri var i 1865 gardbrukarar på Skårdal i Eidskog.Heile huslyden skal ha utvandra i 1869 eller 1872!Kan nokon med lokalkunnskap hjelpa meg med følgjande:* Stadfesting av fødselsdatoen til Anette?* Stadfesting av utvandringsåret deira?* Kva gard hadde Arne Erikson opphavet sitt?* Kva gard hadde Maria Olsdotter oppphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearh IGI giftet Arne og Marit seg i Eidskogen 05.11.1865.Der sto det dessverre ingenting om fedre eller alder på paret.Dersom noen har tilgang til kirkeboka, burde dine øvrige spørsmål om denne familien ble besvart. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Skrådal: Eidskog bygdebok II.s.599. Kontakt meg pr. telefon, så kan vi utveksle Email.adr. Så skal du få de opplysninger som du ønsker. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Arne Gransæther

I Eidskog bygdebok bind II side 599 om garden Dal og bruket Nordre Skrådal står det: 'Arne f. 20/5 1832 g. 5/11 1865 m. Marie Olsdtr. S. Berger f. 2/1 1842. Dette Paret reiste til Beloit i USA 17/8 1869 m. barna Erik f. 20/5 1865, Ole f. 19/12 1867 og Annette f. 19/10 1868, samt Maries datter Olivia Emilsdtr. (Liva) på 8 år'Arnes far Erik Larsen var også fra Skrådal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.