Gå til innhold
Arkivverket

[#30921] Christine/Kristine frå Leikanger f. ca 1882


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Dersom eg ikkje tek feil så vart Kristine fødd på garden Drage i 1882. Eg synes å erindre at ho kanskje heitte Pedersdtr. Njøs (men det må eg sjå nærare på ein annan stad).Eg veit at den familen som Kristine kom frå var svært stor. Faren hadde to ekteskap og eg trur at Kristine hadde i alt 16 søsken. Kristine reiste til Amerika og busette seg først i Minnesota, men flytta til Oklahoma i 1918. Kristine vart gift med Nils Olai Olson f. 1878 frå Hevrøy i Austevoll og dei fekk fem barn. Dersom det er nokon som vil vite meir om denne familien så har eg ein del info. Det er kanskje noko som les dette som også har info om Kristine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ifølge bygdebok for Leikanger - bind II - under garden Njøs på side 375 finner jegPeder Nilsson Hove, Øvrebø i Hafslo 1857-1942 gift 1. 1875 m. Unni Tomasdtr. Njøs 1853-1889 (datter av Tomas Endreson Lidal, Balestrand 1814-94 gift med Dorte Larsdtr, Balestrand. Disse var paktarfolk i prestegarden 1840-44, husfolk på Henjesanden 1853 og husfolk på nedre Njøs i 1865)gift 2. med Anna Halvorsdtr. Kvåle, Luster 1867-1930.Barn i 1. ekteskap:Kirstine 1875-75Nils 1876 - utv. Am. 1897Tomas 1878Kirstine 1880 - utv. Am. 1903Lars 1883 - utv. Am. 1899Dorthea - utv. Am. 1901Endre 1887Unni 1889 - gift med Hilmar Marinius T. Stensland, BergenBarn i 2. ekteskap:Synneva 1891 - ugift OsloJohanne Louise 1893-93Johanne Louise 1895 - utv. Am. 1911Ingvald 1897 - g. 1926 med Bjørg Fernanda R. Sunde, HøyangerAnna 1899 - gift på AustlandetPeder 1901 - gift 1924 med Rebekka Pauline Eugine Larsen, HøyangerHaldis 1903 - gift 1922 med Andreas Berntson Drage (id), Saltdalen 1895-1947 - busett på NjøsMarta 1905 - gift på AustlandetGudrun 1909 - gift 1927 med Johan Andreas Martin Andresen, Høyanger/Sogndal.Peder var jektesiglar. Far hans var Nils Larsson Borlaug. Huslyden budde i Hagen under bruk 20 på Njøs.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ja, dette er den rette familien.Kristina skreiv namnet sitt som Christina og ho døydde ca 1941. Ho og mannen Nils Olai Olson budde i Tulsa i Oklahoma og hadde føgljande barn:1) Oscar Olson f. ca 1908? g.m. Barbara bodde I Calefornia. Dei hadde barn, men eg veit ikkje kor mange. Dei bodde trolig i San Diego2) Joel Olson ca f. 1910 3) Nordeen Olson f October 21. 1911 - 1999 Tulsa Oklahoma 4) Ervin Olson f. ca 19145) Dorothy f. ca 1919Eg har namn på barn og barne barn av desse, men manglar framleis ein del.Dotter og dotterdotter til Nordeen var her i Norge i 1999. Eg fann familien i Oklahoma etter mange års arbeid i slutten av 1998. Morfar hadde hatt kontakt med bror sin Nils så lenge han levde, men då han døydde i 1935 mista slekta kontakten med dei der borte. Så dersom det er nokon som vil vite noko om etterkomarane etter Kristine/Christine så kan du få vite meir hjå meg på e-post: taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Ser dere skriv om ei Kristina f.1882 på Drage. Er dette garden Drage på Stadlandet ?? Drage ligg like ved Leikanger på Stadlandet. Om det er riktig skulle eg gjerne ha vist meir om ho då eg skriv bygdebok for området Mvh Jan Petter Hoddevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Denne Christine kom frå Leikanger i Sogn f. ca 1881 - 10. juøi 1941. Christine kom til USA i 1903 Sogn. Christine og Nils Olai Olson i Oklahoma hadde barna:Oscar P. Olson f. 16. jan. 1907 – 14. sept. 1973 i San DiegoJoel Theodore Olson f. 3. des. 1909Nordeen Olson f 21. okt. 1911 - 1999Ervin Olson (f. June 2, 1914 d. Mar. 4, 1995?)Dorothy Robison f. Olson December 27, 1919? d. Oct. 16. 1996.Alle barna til Nils og Christine Olson, bortsett frå Oscar busette seg i Oklahoma. Eg veit det meste om etterkomarane til dei som budde i Oklahoma bortsett frå Joel og Oscar. Kanskje det er nokon på Christine si side som veit noko eller kanskje det er nokon som vil vite noko så er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Terje Aarland

Det hadde vore fint om eg kunne fått meir info om denne slekta. Eg har tidlegare fått opplyst at ei av søstrene til Christina (Kristina) budde i Solør og ei i Sogndal. I tilfelle det finnes nokon som kjenner til denne slekta hadde det vore fint å fått kome i kontakt med nokon utasett kven dei ættar frå eller om det er nokon som kjenner til slekta.Info om personar som lever i dag kan sendast til:austevollslekt@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, eg har ikkje vore merksam på dette tema før. For band XI av Gards- og Ættesogeserien for Luster kommune er eg interessert i detaljerte opplysningar om alle dei 17 borni til Peder Nilsson og ektemakane deira.Eg er òg på leiting etter opplysningar om den einaste broren til Peder Nilsson:* Christian Nilsson (Solvorn), fødd i Hafslo 17.11.1864, flytte i 1881 til Stavanger, men skal kort tid etter ha utvandra til Amerika der lagnaden hans førebels er ukjend.Kanskje etterkomarar etter Peder har høyrt gjete denne 'grandonkelen'?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Terje,Eg er no etter kvart so langt komen at denne huslyden skal skrivast ferdig i bygdeboki, og eg manglar følgjande detaljar om Kristine og mann hennar:* Kva jentenamn nytta Kristine i Amerika (Njos eller Hove?)?* Dato og stad for vigsli til Kristine og Nils Olai Olson?* Utvandringsåret til Nils Olai Olson?* Dato og stad for dødsfallet til Nils Olai Olson?* Kan du stadfesta dato og stad for dødsfallet til Kristine ''Christine'' Olson?* Yrke til Nils Olai ''Nels O.'' Olson?* Bustad før dei i 1918 flytte til Tulsa, OK?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Terje,Eg er no etter kvart so langt komen at denne huslyden skal skrivast ferdig i bygdeboki, og eg manglar følgjande detaljar om Kristine og mann hennar:* Kva jentenamn nytta Kristine i Amerika (Njos eller Hove?)?* Dato og stad for vigsli til Kristine og Nils Olai Olson?* Utvandringsåret til Nils Olai Olson?* Dato og stad for dødsfallet til Nils Olai Olson?* Kan du stadfesta dato og stad for dødsfallet til Kristine ''Christine'' Olson?* Yrke til Nils Olai ''Nels O.'' Olson?* Bustad før dei i 1918 flytte til Tulsa, OK?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.