Gå til innhold
Arkivverket

[#30950] Problemer med linja/Da.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

I den siste tiden har jeg hatt store problemer med å komme gjennom til DA. Ganske ofte kan jeg se at 'svaret' skifter med å komme fra forskjellige servere. Så derfor lurer jeg på om dere har problemer med serveren for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ingen problem i det heile. At svaret synest koma frå forsekjllige tenarar er heilt normalt. Tenaren vår har to adresser, digitalarkivet.uib.no og digitalarkivet.no (i tillegg går det sikkert også bra om det står www. framom). Men når du først er inne vil berre digitalarkivet.uib.no bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Tar opp denne igjen. Nå er det tre kvelder på mindre enn enn uke jeg ikke har kommet inn på Digitalarkivet, og feilmeldingen som kommer opp er at det ikke kan vises i Internett eksplorer. Ved feilsøk kommer det opp at det ikke oppnås kontakt med Digitialarkivet. Jeg har forsøkt på både Slektsforum og andre internettsider på samme tid som jeg ikke kommer inn på Digitalarkivet, og da har jeg ingen problemer med å komme inn på disse sidene. Dagen etter er det ingen problemer med å komme inn, helt til det blir kveld igjen. 2 av gangene har det vært sent på kvelden før en kom inn, men i går var det også tidlig på kvelden. Er det feil med min pc? Har andre hatt samme problem? Hva foregår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.