Gå til innhold
Arkivverket

[#30954] Kongsrud på Modum


Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Grønna Brataker

Hei.Hans Torsen, bodde 1745 på Kongsrud, g. m. Anne Torsdtr. fra Helling i Ål, (f. ca. 1720).Jeg leter etter eventuelle etterkommere til denne familien. Kanskje jeg kan hjelpe noen med å finne forfedrene deres også? På forhånd takk for hjelpen!Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ved ekstraskatten Modum, finner jeg disse personene på Kongsrud. Vet ikke om de har noen forbindelse med Hans Torsen som bodde her i 1745.LenkeMvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er en av Helling -gårdene i 1801 ti Ål, Buskerud. Vet ikke om det fortsatt lever slektninger til Anne Torsdatter her?LenkeDu trenger nok noen til å hjelpe deg med oppslag i bygdebøker og kirkebøker for Helling og Kongsrud. Dessverre har jeg ikke dette tilgjengelig.Har ikke greid å finne Hans Torsen og Anne T i 1801 tellingen,landsomfattende søk, de er muligens døde før? Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Grønna Brataker

Takk for interessen. Det jeg er interressert i er etterkommere etter denne familien. Forfedrene på Helling har jeg, så det er ikke de jeg trenger hjelp til. Men kanskje kan jeg hjelpe andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.