Gå til innhold
Arkivverket

[#30955] Anna Torbjørnsdotter Eikeland, Vikedal til Sveio


Gjest Sigmund Dehlin
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigmund Dehlin

Anna Torbjørnsdotter f. 1872 på Eikeland i Vikedal, Rogaland. Ved FT1900 er ho på Mølstre i Sveio, Hordaland. Ynskjer opplysningar om foreldre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Eg har ei Inger Marie Torbjørnsdtr. Eikeland, f.1888, kanskje det er ei syster av Anna. Mor til Inger Marie heitte også Anna.Anna og Torbjørn gifta seg 1868, så det er godt mogeleg at dette er ei syster.Eg har opplysningar vidare bakover til Inger Marie sine oldeforeldre.Venleg helsing Mariann.mastokk2alfakrøllonline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Sveio Bygdebok: Mølstre s. 229:Håkon Rosenberg Håkonsen, Mølstre, søre f. 1869 d. 1901. Ant. omkommet under makrelldorging i Nordsjøen i stormen 26-27 august. G.m. Anna Torbjørnsdatter Eikeland, Vikedal f. 1872 d. 1929. Born: a) Birgit f. og d. 1899 b) Håkon f. 1900.Det ser ut som det er same Anna Torbjørnsdatter Eikeland, Vikedal f. 1872 eg finn att (Sveio bygdebok s. 235) som leigebuar under Mølstre, søre gift med Simon Simonsen f. 1878. Dei hadde 5 barn f. mellom 1906 og 1915Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.