Gå til innhold
Arkivverket

[#30977] Endringar av kommunale grenser


Gjest Aanund Olsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Finst det noko samla ovwersikt over alle grensereguleringane kommunane imellom nokon stad på nettet?For eit par dagar sidan fekk eg den fylgjande tilvisinga :http://home.eunet.no/~jeri/kommuner.shtml/men etter å ha sett på oversikta der, har eg ei kjensle av at forfattarane ikkje kan ha fått med seg alt, ettersom iallfall eit par endringar eg veit om ikkje står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Aanund, du finner denne oversikten diskutert her i Brukerforumet for ca tre-fire uker siden. Jeg mener den er omtrent ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Den finnes nok ikke på nettet, men vi bruker denne : Dag Juvkam, Historisk oversikt over kommune- og fylkesinndelingen. Rapporter 99/13. Statistisk sentralbyrå 1999.Den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

Eg takkar for tilvising til rapporten frå SSB, og går ut ifrå at det som står i han er rett. Men alt tykkjest ikkje vera med der heller.Elles er eg jo interessert i den debatten Tore viser til (hei forresten, long time no see!), men finn han ikkje. Kva søkjer ein etter?Endeleg eit framlegg til Digitalarkivet: Kvifor ikkje syte for å fa digtalisert Oluf Rygh sitt manuskript om 'Jurisdiksjonsforandringer i Norge'. Det ligg i RA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.