Gå til innhold
Arkivverket

[#30979] Bygdeböcker Eidsvoll


Gjest Gerti Stenberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Gerti Stenberg

Hej! Jag fick ett svar om bygdeböcker från Eidsvoll. Skulle stå på Deikman. Kan någon ge mig ett närmare besked om titeln på boken? Mvh Gerti Stenberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gerti Stenberg

Hej! Tack för svaren. Innehåller de här böckerna information om de boende på olika gårdar? Mvh Gerti Stenberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

I innlegg '30886: Kyrkböcker för Eidsvoll' ga jeg deg de korrekte opplysningene om bygdebøkene for Eidsvoll, og jeg oppga også en lenke med oversikt over de enkelte bindene. Med disse opplysningene bør det ikke være noe stort problem å låne bøkene fra ditt lokale bibliotek i Sverige.Ja, bøkene inneholder informasjon og beboerne på gårdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gerti Stenberg

Hej! Tack för upplysningarna! Och nej,Jag tänker inte köpa böckerna. Jag lånar via mitt bibliotek. Mvh Gerti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg kjøpte disse bøkene for ett par-tre år siden. jeg kontaktet Eidsvoll kommune - kulturkontoret.Jeg betalte under 500 kroner for 5 bind. Styr unna antikvariatene før dere har sjekket med kulturkontor og historielag i de kommuner/bygder dere er interessert i!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.