Gå til innhold
Arkivverket

[#30999] Karl Oskar Sundby frå Røyken (1882-1962) - kven var foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Karl Oskar Sundby, fødd i Røyken 6.9.1882, gifte seg visstnok i Norderhov i 1911 med enkja Maria Larsdotter f. Kjørlaug frå Hafslo i Sogn.Etterkomarane etter denne huslyden er ikkje i stand til å seia noko om opphavet til Karl Oskar, anna enn at han hadde ei søster med namna Alfa, og ei anna søster i Drammen som skal vera bestemor til ein noverande jazzbandleiar i Drammen!Eg finn ikkje noko i FT1900 på Sundby i Røyken som høver til denne omtalen, og no vonar eg at einkvan med lokalkunnskap i Røyken kan hjelpa meg, eventuelt med oppslag i ei bygdebok?Eg skulle likt å veta:* Fulle namn på foreldri til Karl Oskar?* Yrkestittel på faren og bustaden deira (gardsnamn eventuelt plassnamn)?* Opphavi (gardsnamn) til båe foreldri?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg er sikkert som vanlig ute på 'bærtur', men jeg stoppet litt med denne familien her.LenkeKarl Oskar er ikke der, men en Alfa er der, og dobbeltnavn var visst populært.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Vet ikke helt om dette stemmer Lars, men på Sundbyeie i Røyken bor det ei Lisa Olsdtr. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60627&gardpostnr=397&personpostnr=2073&merk=2073#ovre>LenkePå FS finner jeg et gifte i Røyken den 20-10-1865 mellom Aron Olufsen f.1837 og Lisa Olsdtr. f.1843. Fedre var Oluf Olsen og Ole Jørgensen. Aron og Lisa får bl.a. ei datter Bolette som døpes 28-4-1866 i Røyken. Det er nok hun som er i Botne i 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove og Carsten for interessante innlegg.Eg har i dag fått ein rapport frå kyrkjeboki for Norderhov (vigde) som fortel at:Karl Oskar Kristianson Sundby, var fødd i Røyken i 1882 som son av:jordarbeidar Kristian Andersen GRINIBRÅTEN!Og då finn me dei i FT1900 for Grinibråten i Røyken. Foreldri:Kristian Andersen, fødd i Hurum 1845Anna Pedersen, fødd i Røyken 1847Etter dette står følgjande spørsmål att:Kan nokon hjelpa meg finna ut kva gardar i høvesvis Hurum og Røyken desse to foreldri hadde opphav ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Helness

Karl Oskars mor Anne Pedersdtr er født 1848 i Røyken av foreldre husmann Peder Hansen Bårsrudeie 1823-1881 gift 1845 med Johanne Larsdtr Gilhuus ca. 1820-1862. Johanne Larsdtr er datter av Lars Johnsen Gilhuus i Lier.Peder Hansen er sønn av Hans Pedersen Ski 1794-? g1823m Maria Nilsdtr født ca. 1795Hans Pedersen er sannsynligvis sønn av husmann og vervet soldat Peder Olsen Bjørnstad ca. 1769-1809 g1794m Maria Simensdtr Hyggenstranden 1767-?Maria er datter av husmann og skomaker Simen Christensen Hyggenstranden ca. 1732-1805 g1767m Ingeborg Johannesdtr Brøholtstranden 1735-1807.Ingeborg er datter av Johannes Alfsen Brøholtstranden 2g1733m Mari Jansdtr ca. 1703-1766Johannes er sannsynligvis sønn av Alf Ammerud ca. 1669-1739 gm Marthe Hansdtr Guttersrud ca. 1664-1750Marthe er datter av Hans Joensen Guttersrud ca. 1633-1718 gm Ambiør Joensdtr ca. 1634-1709Jeg har flere opplysninger om personene. Hvis du er interessert i det, send med din e-post adresse. MVH Jan Helness e-post: jan.helness@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearch VRI giftet Kristian Oluf Andreassen seg med Anne Pedersdtr. i Røyken 05.01.1877.Hans far var Andreas Amundsen og hennes far var Peder Larsen.Da må det være den Kristian Oluf Andreassen som ble døpt 01.01.1846 i Hurum av foreldre Andreas Amundsen og Maren Olea Olsdtr.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan og Rune for nye gode innlegg!Eg treng ikkje fleire opplysningar om opphavet til Anna Pedersdotter, elles takk, men framleis spekulerer eg på kvar i Hurum Andreas Amundson kan ha butt...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Stian Kristiansen

HeiFinner en Christian Olaf født 9/10-1845 og døpt i Hurum 1/1-1846. Foreldre til Christian Olaf var Andreas Amundsen og Maren Olea Olsdatter med bosted Rødtangen. I parentes står det Sundbye. Du finner det her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp06281827&gardpostnr=2179&personpostnr=18724&merk=18724#ovre>Lenke. Er dette den personen du leter etter ? Andreas og Maren Olea (eller Oline som det står andre steder) har flere barn; Johnete Amalia (f 1835), Anthon (1838) Lenke, Søren Thorvald (1839) Lenke, Hans Lauritz (1841)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Kristiansen

Det ble litt feil med linkene til barn av Andreas Amundsen og Maren Olea (Oline) Olsdatter, så jeg prøver igjen:Johnete Amalia (f. 1835) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp06281827&gardpostnr=928&personpostnr=8028&merk=8028#ovre>Lenke Anthon (f. 1838) Lenke Søren Thorvald (f. 1839) Lenke Hans Lauritz (f. 1841) Lenke Edvard Martinius (f. 1843) Lenke Christian Olaf (f. 1845) Lenke Elise Mathea (f. 1847)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Stian for nyttige opplysningar om opphavet til Karl Oskar Sundby! Då har eg kva eg treng om denne personen for mitt føremål!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.