Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#31012] Ingeborg Larsdotter [Jordanger] - f. Luster 1838 - forsvinn i Bergen 1900 1912!?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ingeborg Larsdotter var fødd på Torrisete i Luster Statsalmenning i Luster 11.2.1838. Ho gifte seg 1875 med Hermund Hermundson Joranger, fødd i Hafslo 2.11.1834.I 1900 budde Hermund og Ingeborg Jordanger i Sydnesklæven 3 i Bergen.I 1912 budde Hermund Hjordanger som enkjemann på Klosteret 1 i Bergen.Eg har eit notat som seier at Ingeborg døydde i 1904, men dette kan eg berre ikkje finna i databasen over avlidne i Bergen, so då er spørsmålet kort og godt:* Kvar vart det av Ingeborg Larsdotter etter 1900??Eg vonar på positive svar og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Kanskje det kan finnast opplysningar om hennar dødsdato i evt dødsmelding etter Hermund, d. 1920: Lenke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.