Gå til innhold
Arkivverket

[#31017] Johan Olsen ( Mageli ) Hagen f. 7/10-1858


Gjest Odd Ivar Bækkelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo!Er litt usikker på Johan sine aner. Har satset på Ole Knudsen Midtmagelihagen linja . Prøver og kvalitetssikre hans aner.mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiSkulle tro du har rett.Etter å ha søkt på gårder med 'mage' som innhold, er det kun en som matcher med en Johan Olsen, og det er den du har funnet, Midtmagelihagan.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hei Tordis !Takk for svar,har en god del om etterslekten ,men skal nå konsentrere meg om John og Oline sine aner.Jeg kommer inn i slekta med min bestefar Johannes.Lurer på om det finnes kirkebøker lagt på cd-rom for Øier. Men er takknemlig for all info.Mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Kirkebøkene for Øyer/Tretten er avskrevet og utgitt i bokform. Det er 9 bøker fra 1671 til 1893. Det er historielaget som er utgiver/selger. Opplandsarkivet på Maihaugen holder på å skrive kirkebøkene inn i en søkbar database, men når og hvor disse blir tilgjengelige vet jeg ikke. Noen år av Øyer kan du se her http://www.opa.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.