Gå til innhold
Arkivverket

[#31032] Johan E. Kristiansen f. 1861 Bosatt Søndre Tistedalen


Gjest Odd Ivar Bækkelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hei! Jeg søker Johan sin kone og hennes aner. Jeg tror at han var gift 2 ganger,men har ikke opplysninger om det.Samtidig tror jeg at Johan hadde en bror ved navn August som reiste til Amerika. Hvor blev han av? Mvh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS VRI: Barna Anna Edvarda 7/9 1883 og Astri Catinka 23/11 1885, mor Julie Amundsen. Har ikke funnet de 2 andre barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo Berit !Beklager att jeg skrev at Johan hadde en bror,det er feil,han hadde en sønn ved navn August f ca. 1900 + -. Som dro til Amerika.meh. Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Men er det Julie eller evt. neste kone du søker etter ? De 2 siste barna ser ut til å være født i Berg så kanskje Johan ble gift der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ivar Bækkelie

Hallo !Det er kone no. 2 jeg er ute etter. Jeg tror hun heter Amanda ,kjenner ikke fødselsdato ,men hun døde ca, 1945-46 i Halden. Det er hennes linje jeg er ute etter. Det er mulig at Fosseløkka som det nå heter,ble lagt til Berg kommune,når de siste barna ble født.mvh Odd Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.