Gå til innhold
Arkivverket

[#31037] 'Mikkel og Kari Søvollen' - ny bok om stor slekt i Eidsvoll. Ferdig juni 2005.


Gjest Ola Ljødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Hei Ole. Det er mulig du har vært i kontakt med dem. det er Carol Maynard. De har fått det som står i bygdebøkene av meg. Takk for svaret. MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Til OleJa jeg husker purkerud. Og jeg husker lensmann Brandt. Hvorfor kunne ikke vi brenne når lensmann Brandt?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Mona Årnes! Ja, jeg har hatt kontakt med Carol Maynard og gitt henne visse informasjoner. Vær snill og hils henne fra meg! Si at jeg har somlet bort hennes e-mail adresse! Ola Ljødal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei KnutDet kan det godt være. Han var en profilert mann på 60-70 tallet, kanskje før også.Det finnes levende etterkommer av ham i Eidsvoll i dagMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Lensmann Brandt er nok en etterkommer av kornetten, men gjennom minst to kvinneledd, og par-tre generasjoner bosatt andre steder enn Eidsvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.