Gå til innhold
Arkivverket

[#31048] Asle Ellingson Hallingstad og Ingeborg Kleppo - til Canada 1904 - opphavi deira?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Asle Ellingson Hallingstad, med ukjend fødselsdato, gifte seg i Noreg kring 1888 med:Ingeborg Kleppo, truleg fødd kring 1871, i Noreg, men uvisst kvar.Asle og Ingeborg skal ha utvandra i 1904 (to ulike kjelder opplyser om dette!) og budde ein eller annan stad i Canada der Asle døydde. Ingeborg gifte seg att kring 1906 med Andrew H. Nelson (1869-1935). Dei flytte sidan til Wolford, Pierce Co., ND der Ingeborg skal vera avlidi i februar 1938(?).Namnet Hallingstad finst visstnok i Lier, på Toten, i Åkra og i Vikedal, medan Kleppo ser ut til å vera i Lårdal.Eg finn ikkje Asle nokon av desse stadene ved FT1900, so no lurer eg på om einkvan kan hjelpa meg leita etter opphavet til dette parfolket?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsMulig dette er et skudd i blinde, men jeg fant en Ingeborg Hallingstad utvandret 1904. Hun er da enke, så det er vel lite trolig at det er den rette.LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Bare til orientering. LenkeJeg vet ikke hvor sikre kildene dine er Lars , når det gjelder at begge emigrerte i 1904.Det er underlig at der ikke finnes en kandidat til Asle Ellingsen/Hallingstad i 1900 tellingen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I 1900 tellingen finner jeg 6 kombinasjoner av Asle/Ingeborg, men jeg kan ikke se at noen av de passer med dine folk Lars. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Arne Vik

Her ser det ut til at du Lars befinner deg i nerheten av løsningen.På side 92 i bind VII i bygdebok for Hol finner vi på gården Sekshus (2,5 - 3 km vest for Geilo stasjon):Asle Ellingson f. 24/09-1836 død 1898. Gift 1. 186 med Birgit Sveinsdatter Raunsgard 15/5-1836 - 1/3-1884. Gift 2. 1887 med Ingebjørg Hansd. Kleppo f. 31/12-1864. Han hadde Nygard norda Haugastøl føre broren Tolleiv og Haugen i Hovet, og myljo og nordre Hallingstad.I folketellinga i 1900 finner vi Ingebjørg på gården Kaupang hvor hun driver med kreaturstell for Paul Vebjørnsen. Lenke Hun har ei datter Birgit Aslesdatter f. 1887.I bind III på side 757 (Nordre Hallingstad) finner vi igjen Asle, hans dødsdato er der oppgitt til 19/9-1898. Dattera Birgit er født 27/5-1888. Videre står det at Ingebjørg og Birgit reiste til Amerika i 1904 der hun slo seg ned i York i N.D. og ble gift på ny og flyttet til Alberta, Canada. Hun hadde ingen barn i 2. ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er Birgit. Name Residence Arrived Age Passenger Record Text Manifest Scanned Manifest Anno- tations Ship Image Passenger ID 1 Hallingstad,Birgit Aslesdatter Hol 1904 16 view view view view view 102540180192Passenger records 1 to 1 out of 1.Your search took 4 seconds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove, Rune og Tor Arne for mange nyttige opplysningar om denne huslyden! Eg er nok ein gong imponert!Om det har interesse, kan eg fortelja at Birgit Hallingstad i Amerika skreiv seg Bertha, og ho var gift Dunham! Ingeborg og Andrew Nelson fekk òg ein son i lag (Alvin), men han døydde kort etter fødsli!Men, eg treng litt meir hjelp i Hol: Eg finn Ingeborg Hansdotter i FT1865 som dotter av gardbrukar Hans Iverson på RUD og kona Ragnhild Olsdotter. Kvifor vart ho då kalla Kleppo?Og kan nokon fortelja meg kva gardar i Hol foreldri til Ingeborg kom ifrå?Nok ein ging ein stor takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Arne Vik

Hans Ivarson som var født 1832 i Aurland bodde i Einsetlien, Rud, Kleppo og Åkeren (bind IV side 479). Han var først gift med Ingebjørg Knutsdtr. nordre Ovavoll (1826-1863), andre gang gift med Kari Olsdtr. søre Ovavoll (1838-1891). Slekta til Kari kan følges tilbake på Ovavoll til tidlig på 1600-tallet.Hans var eldst av de 12 barna til Ivar Hanson Bakka (1795-1887) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11421&gardpostnr=53&personpostnr=1585&merk=1585#ovre>Lenke og Sigrid Larsdatter Underdal (1808-1849), siden fikk Ivar 7 barn med min oldemors tante Ingebjørg Torteinsdatter Øvrejorde (1826-1898).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tor Arne for nytt innlegg og godt svar på siste spørsmåli mine. No er det ikkje behov for fleire opplysningar om denne huslyden på norsk side!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Du har ikkje behov for fleire opplysningar, men eg fekk likevel lyst til å fortelja at for meir enn 20 år sidan var eg formann for Hol bygdemuseum. Eg fekk då eit brev frå ei amerikansk dame som etterlyste slekta si. Eg fann då ut at dette var Ellingson-slekta i Sekshus. Eg sende henne mange opplysningar om ætta og bilder m.a. av garden Sekshus. For eit par år sidan fann eg ut at namnet mitt var brukt som kjelde til slektsopplysningar på ei web-side. Dette skreiv seg frå dei opplysningane eg hadde gjeve meir enn 20 år før. Det er rett nok mange namn som er heilt forvanska på denne web-sida. Namnet Sekshus er skrive Sukun, Haugastøl er skrive Haugstad, Eimebakken er skrive Elmebakken o.s.v. Her er lenke til denne web-sida:LenkeMvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Helge Hålåsæter

Jeg vet ikke om det er noen sammenheng, men idag har jeg fått etterlysning fra sønnedatter til en Knut Hallingstad, Alberta, Kanada. Foreløbig har jeg kun navnet å gå etter. Kona hans døde i 1972. Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.