Gå til innhold
Arkivverket

[#31056] Carl Magnus Carlsson (1872-1940), glasblåsar på Bergen glasverk, Espeland, Fana?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Carl Magnus Carlsson, fødd 11.4.1872, ein eller annan stad i Sverige, gifte seg kring 1898, kan henda i Fana(?), med:Marie Torkildsdotter Joranger, fødd i Hafslo i Sogn 7.1.1869. FT1900 syner at parfolket då budde på Bergen glasverk på Espeland i Fana, men i 1903 utvandra Carl Magnus til Amerika, og i 1910 følgde Marie og borni etter.Eg har vore på leiting etter to opplysningar:* Dato og stad for vigsli til Carl Magnus Carlsson og Marie? (ikkje registrert i Bergen, Laksevåg eller Åsane...!)* Kvar i Sverige hadde Carl Magnus Carlsson heimstaden sin?Eg vonar at nokon kan tipsa meg i denne saki og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Flesland

Karl Magnus Karlsson og Marie Torkildsdtr giftet seg i Fana 12. jan 1899. Hans far var gdb. Karl Magnusson. Jeg leser fødestedet som 'Søndre Ny førs. Wermeland'. Det kan stemme med Sødra Ny som ligger på Värmlandsnäs, mellom Säffle og Karlstad.PS. Glassverket lå på Flesland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det var ei stor glede å finna komplette svar på desse spørsmåli mine om huslyden Carlsson ved heimkomsten frå det store utlandet! Hjarteleg takk til Vidar og Gisle!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.