Gå til innhold
Arkivverket

[#31058] Peer Larss. Linde Vik, Sogn og Fjordane


Gjest Anne Sofie Simonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Sofie Simonsen

Hei! Jeg søker opplysninger om Peer Larss. Linde som er faren til Butolf,døpt i Kvamsøy kirke 6/07 1856. Lenke Har gjordt flere søk i kirkebøkene på nettet men klarer ikke å finne noen opplysninger om han, håpet er at der finnes noen der ute som kjenner til denne mannen?Mvh Anne Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hole

Kvamsøy høyrer til Vik prestegjeld. Forsøk www.leegenealogy.com inneheld veldig mykje lokalstoff og søkbare lokaldatabaser frå Vik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Hei Anne Sofie. Kvamsøy tilhører idag Balestrand kommune. Tidligere tilhørte K. Vik kommune, derfor finner du Kvamsøy i bygdebøkene for begge kommuner. Jeg har leita i boka, men finner ikke noen opplysninger hverken under Linde eller Koldingsnes/Kollangsnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sofie Simonsen

Hei og takk til dere begge. Jeg har sjekket både bygdebøkene og leegenealogy, men det ser ut til at denne Peer Larss. Linde bare nevnes denne ene gangen. Er det mulig at der kan stå noe mer i kirkeboka i forbindelse med dåpen til sønnen Butolf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.