Gå til innhold
Arkivverket

[#31064] Marthe Margrethe Nilsdatter f.1813 i Gjerpen, Telemark


Gjest Hanne Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ihlen

Leter etter Marthe Margrethe Nilsdatter f.1813 på Bratsberg i Gjerpen. Glad for alt i hennes forhistorie. Hun giftet seg med Isak Larsen f.1818, fra Gjerpen, vet ikke når og hvor mange barn det kom fra dette ekteskapet. Kjenner kun til datteren Elise Marie f.1855. Opplysningene jeg har så langt kommer fra slektninger i Amerika - da Elise Marie emigrerte i 1907.Glad for all hjelp med disse to, om noen har mulighet til oppslag. mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Hansen

I ft. 1865 for Skien finner jeg familien med disse barna:Isak 17 år Peder 15 år Elise 11 år Hanna 9 år Hans 7 år Petrea Pedersdatter 21 år, steddatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Takk skal dere ha Gunn og Åse, dette førte meg et skritt videre - (litt oppgitt over at jeg ikke fant dette selv men...) Takk for hjelp - Gunn, jeg er glad om du finner noe mer jeg da! Ha en flott ettermiddag i solen. mvh. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Ja det er alltid så kjempefint å få hjelp og spennende når det tikker opplysninger inn! Takker for linken,men det var faktisk en av de jeg hadde. Takk allikevel. Har sagt det mange ganger, men jeg er imponert over hvor engasjerte folk er,hjelpsomme. Takk - og ha en god dag. mvh. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.