Gå til innhold
Arkivverket

[#31075] ANFIND OLSEN Mestersmed i Bergen f.1754


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

Eg kan ikkje gje meg med mi leiting etter denne ættefaren til kona mi. Anfind Olsen f.1754 gift i mai 1785 med Engel Olsdatter. Han var mestersmed i Bergen. Kvar er du som veit noko meire om denne karen, kvar han er fødd og kven som var foreldra hans. Eg ventar spennt på svar frå DEG? Mvh Gunnar S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

En Anfinn Olsen ble født i Årdal i Sogn 13. januar 1754. Han var sønn av Ole Anfinnsen fra Vetti og Mari Olsdatter fra Hjelle i Årdal. Noen år senere dro Ole til Ølve i Kvinnherred der han arbeidet ved Lilledals Kobberverk til driften ble nedlagt omkring 1770. Han dro da tilbake til Årdal. Jeg nevner dette fordi bergverksarbeidere kunne være dyktige smeder. Jeg vet imidlertid ikke noe om at Anfinn slo seg ned i Bergen og har vel trodd at det er ham vi finner her: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Til Knut:Blir litt problematisk med to like temaer her, men tror du ikke dette kan være riktige karen?LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ser ut til at de fikk barna: Jørgen Jockum 1785, Martha 87, Ole 89, Kierstine Malene 91, Ole Christian 92, Ole Andreas 94, Karen Kierstine 97 og Sarah 1800. Alle døpt i KK Bergen.Morens navn varierer med Engel, Engelef, Ingeleff og Ingelef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg tror nok at Lars Ove har funnet Gunnars mestersmed i 1801. Dette KAN være den Anfinn Olsen jeg fortalte om for jeg vet ikke hvor han ble av. Men, - fordi jeg fant en Anfinn Olsen av passende alder i FT 1801 for Årdal blir jo dette en mindre sannsynlig kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Da er vel dette Knut sin kandidat:Anfinn OlasonEvent(s): Birth: 1754 Vetti,Ardal, , Sogn Og Fjordane,Parents: Father: Ola Arnfinnsson Mother: Mari OlsdotterMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

KJære venner Takk for stort engasjement. Anfinn Olason fra Vetti er ikkje min kandiadat. Eg har følht han og i og med at han flytta tilbake til Årdal stemmer det ikkje, men eg er spennt på å sjå om eg får hjelp il å finne den rette Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er familien i 1815. Lenke Her ser vi at han er borger.Det betyr at han har løst borgerbrev.Dersom noen har tilgang til borgerrullene i Bergen, kan man kanskje få noen opplysninger om fødested der.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Gunnar Sødal

No har det blitt nyår og eg vil ikkje gje meg på å finne denne ættefaren til kona mi. Eg har gjort mange forsøk, men eg kjem ikkje heilt fram Eg trur at han kjem ein eller annan plass frå Sogn. Hvis du veit nok, så vær snill å gje meg eit tips. Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Aasheim

Eg har ikkje noko om slekta til denne mestersmed Anfind Olsen. Men lurer på om ikkje dette er den same som i fleire år er nemd som laugretsmann for Arne Skibreide - som representant for Store Sandvigen, som den gong ikkje låg til Bergen, men som sagt Arne sk.r. og Hamre hovedsokn. Eg har mange gonger truffe på han ved avskrift av tingbøkene for Nordhordland.Laugretsmannen Anfind Olsen er nemd seinast i 1800 (er ikkje komen lenger i avskriftene), og heile tida nemnd busett i Store Sandvigen. Då er det ikkje sikkert han kan finnast i FT 1801 for BERGEN. Laugretsmannen er og i nokre saker nemnd smed, og har i ei sak i alle fall 1 smed og 1 smed-dreng tilsett hjå seg. Det var ikkje berre på rette sida av bordet han sat. Men har og, såvidt eg hugsar, også fleire gonger vore involvert som vitne.Forøvrig er tingbøkene for Nordhordland lagt ut i Digitalarkivet, men dei siste manglar enno. Det kan jo henda ein kan finna kona til Anfind nemnd i saker der han er deltakar i, i dei tingbøkene som er lagt ut i DA.Håkon Aasheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Hei Det er nok min Anfind du her talar om. Det som skulle ha vore så stort for meg er å funne kvarhelst han kom ifrå. Eg har namnet på kona hans, så den saka er grei Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Borgerboken (trykt utgave) sier at Anfind Olsen, Sogn, tok borgerskap 1. november 1803 som mestersmed. Han 'Boer i Sandvigen inden for Evie'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gunnar Sødal

Eg prøver enno ein gong for å finne kvar Anfind Olsen var fødd., og kven som var foreldra. Har gjort mange forsøk og eg har sjekka ut fleire potensielle. Eg meiner å ha høyrt at han kom frå Sogn til Bergen. Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Anfind Olsson, f. 1754 (47 år i 1801) – f. 1758 (61 år ved død i 1819)Ved litt søk på FS IGI og www.fylkesarkiv.no (sidan han skal vere frå Sogn) ser ein følgande alternativer::1) Henjesanden i Leikanger:dp. 05 FEB 1761: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223462364&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke, som truleg dø ung sidan han vart oppattkalla.dp. 02 OCT 1763: Lenke(dp. 07 OCT 1763: Lenke, same person som den over?)SFF Arkiv: Lenke**************2) Hove i Leikanger:26 DEC 1759: Lenke, som truleg dø ung sidan han vart oppattkalla.30 AUG 1761: LenkeSFF Arkiv: Lenke***************Det finnes også ein Anfind, f. 1743 Berdal, Leikanger (Lenke) og ein Anfind, f. 1747 Kjørnes, Sogndal (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gunnar Sødal

Eg kan ikkje forstå at nokon av desse kandidatane er min Anfind. Det er no leitt å måtte gje seg, så eg prøver enno ein gong om det er nokon som veit litt meire om denne Anfind Olsen. Denne sogneteorien someg tidlegare har sett fram er nokon som eg berre har høyrt, og ikkje fått bekrefta. Står det noko om foreldre i kyrkjebøkene ved vigsel. Eg er spennt. Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Veit du kvar kona hans kom frå, eller kva foreldra hennar heitte? Kanskje det kan vere eit spor å leite etter han i same området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Kona til Anfind oppererer med fleire navn,eller rettere sagt det brukes forskjellige skrivemåter. Det er Engel, Ingeleiv eller Ingeløv Ho er fødd i 1755 og dei blei gift i Korskirken i Bergen 8.mai 1785. Det som eg da vet er at ho heiter Ingeleiv Olsdatter Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Gunnar Sødal

Eg har vanskeleg for å gje meg så difor tar eg fram Anfind olsen enno ein gong. Fødd 1754, gift i Bergen i 1785 med Engel(ingeleiv) Olsdatter. Han var smed i Bergen. Problemet mitter da kvar vaks han opp? Vonar at du er ein eller annan stad du som kan hjelpe meg. Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Pussig nok finner jeg denne Anfind Olsen g. med en Ingelev Olsdatter her: LenkeRiktignok svært usikker kilde, men du har vel den rette ekteskaps -dato fra kirkebøker går jeg ut fra?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger en lenke til datter Sara Anfindsdatters dåp: LenkeOm du finner faddere i kirkebøkene kan du muligens finne spor etter hvor han kom fra?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.