Gå til innhold
Arkivverket

[#31079] Lisbeth/Elisabeth Jensdtr. f. 1.04.1788 på Nordland, Hamarøy


Gjest Gullbjørg Storvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gullbjørg Storvik

Lisbeth var dtr. av Jens Danielsen og Thrine Nielsdtr. på Nordland. Hun døde 28.04.1854 på Sørdal.Hun nevnes som kone. Hvem var hun gift med,og når ble hun gift? Hadde hun etterkommere? Takknemlig for svar, da det vil spare meg for å gå tilbake på de microfilmene jeg leser gjennom nå. Hilsen Gullbjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være en kandidat?Elisabeth JENSDR Marriage: Spouse: Johannes OLSENMarriage: 22 Sep 1817 Place: Hamaroy, Nordland, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullbjørg Storvik

Tusen takk Grethe, jeg tror dette kan være riktig. Hun var ofte fadder til sine søskens barn, og ved ett par anledninger var også Johannes Olsen Sørdal fadder. Må nok ta en tur bakover i filmene for å se om det var noen barn. Med din hjelp så vet jeg i det minste hvor jeg skal begynne å se. Hilsen Gullbjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullbjørg Storvik

Tusen takk Børge. Din informasjon sparte meg for arbeidet med å lete etter barn. Kommer du til å legge ut mere slekt på Hamarøys komm.sider? Veldig fint det du allerede har lagt ut. Hilsen Gullbjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.