Gå til innhold
Arkivverket

[#31083] Berte Olsen f. 1868 Kirkebø/Kyrkjebø i Sogn, Vigsel? Foreldre?


Gjest Øystein Knoph
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Knoph

Jeg søker opplysninger om Berte Olsen? født 1868 på Kirkebø i Sogn, gift? med Jakob (Edius) Olsen født 1865 Torvastad (utsira), Rogaland. Jeg finner dem med 6 barn i ft 1900 for 1301 Bergen, nr 41389-41396. Bopel Ladegårdsgaten 34a. Skulle gjerne visst noe om Bertes foreldre, samt vigsel for Berte og Jakob. Er takknemlig for all respons. knoph.oistein@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er vel en passende kandidat. LenkeEllers vil en titt i kirkeboka ved vielsen i 1888 avsløre fødested/far. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Som man ser av lenken i mitt forrige innlegge var Brita født i Norevikum. Da skulle denne utflyttingen til Bergen passe godt. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, Lars Ove det er korrekt.Jeg vet ikke hva som skjedde med lenken min.Det er ikke første gang det skjer med lenker til Fylkesarkivets databaser.Jeg sjekker nemlig alltid lenken før jeg bekrefter innleggene mine. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Denne dataverden er ikke til å bli klok på, og det er visst mer enn virus som regjerer.Jeg slo av Microsoft Explorer, og da jeg åpnet den igjen virket lenken i mitt innlegg (innlegg nr.3) og ikke lenken i Lars Oves innlegg.Men da jeg bladde meg fremover til post 19 av 25 ble det rett. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Knoph

Hei til Elin, Rune og Lars. Hjertelig takk for hjelpen, nå kommer jeg et godt stykke videre. (|:-) Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.