Gå til innhold
Arkivverket

[#31191] Martha Olsdtr, Jordalen i Hammer gift til Askøy. Hvor ble hun av.


Gjest Roald Sjursen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Sjursen

Martha voks opp i Jordalen i Hammer [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61254.wc2&gardpostnr=821&personpostnr=4809&merk=4809#ovre>Lenke.27/10-1872 ble hun i Hamre gift med Kristian Engelsen fra Søndre Lid i Askøy.Ved FT 1975 bodde hun sammen med Kristian på og hans foreldre på Søre Lien i Askøy. LenkeKristian dødde 30/4-1881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan dette være personen du leter etter?Lenke Det står rett nok at hun var ugift, men det kan jo være feil. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Hallo.Takk til deg Rune. Det er godt mulig, selv om alderen er litt feil.Jeg finner bare 2 Marta'er som er fødd rundt 1850 i Jordal. Den ene var fødd i 1848 og dødde senere samme året. Det er en Marta Olsen Jordal som dør i Bergen i 1915 Lenke.Kansje det er mer å finne, jeg får lete litt til.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei Roald.Nå er det nå ikke store aldersforskjellen det er snakk om.Din Martha var født i okt. 1850, og den jeg fant var født 1851.Jeg ville ha laget et innlegg i Arkivforumet med lenke til dødsfallet i 1915.Kanskje der er opplysninger om sivil status og fødselsdato. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.