Gå til innhold
Arkivverket

[#31203] Thomas Rasmusson Husa, f. 1847 - Frå Fedje, HO til Solund, S&F


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ifølge bygdebok for Solund;Thomas Rasmusson Husa, f. 1851, har komme frå Fedje, Lindås til Hjønnevåg, Solund i 1875, saman med kona Secilie Olsdtr., f. 1851 og eldste sonen, Karl, f. 1873. Dei fekk i alt 6 born frå 1873 til 1889 ( Karl, f. 1873 / Elen, f. 1876 - [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbdoypte&page=1&sql=low%5Ffar%5Fbustad+like+%27%25hj%F8n%25%27++AND+low%5Fetternamn+like+%27t%25omas%25%27+++ORDER+BY+forenamn%2C+etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=0>Lenke / Rasmus Olai, f. 1879 - Lenke / Elias Andreas, f. 1882, d. 1903 / Karine, f. 1884 / Trine Sofie, f. 1889).Denne familien finn vi i 1900: Lenke, men ikkje nokon opplysningar som fortel at dei kjem frå Lindås. Ei av døtrene er gift (i 1897) i Gulen med Vilken Andersson Byrknes: Lenke. Den siste av sønene er nok denne Rasmus Waage: Lenke (om bord på skipet ’Talisman’).*************Thomas Rasmusson, f. 1847 (Husa): Lenke, ved FT1865: LenkeCecilia Olsdtr., f. 1851 (frå Ophougen, der foreldra bur i 1865?): Lenke, ved FT1865: Lenke (Store Sleire), og foreldra hennar ved FT1865: Lenke (Ophougen)Dei gifter seg i 1872:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

I følgje ”Fedje og folket” av Arvid Skogseth , var Sissel/Secilie datter av Kari Olsdt. f.1809 Rebnor i Austerheim d 1895 og Ola Olsen f. 1812 på Kopper, Fedje d. 1888. Dei vart gift i 1849 og hadde også sonen Søren f. 1850. Kari hadde tidligare våre gift med Mons Larsen Børen Fedje. Foreldre til Kari, Ola Monsen 1760-1822 og Elsa Jakobsd. 1764-1840. Ola og Elsa budde først på Rebnor seinare husmannsfolk på Børen, Fedje frå ca 1829. Og Ola var enkjemann etter Synneva Monsd. Nordøya frå Øygarden, også dette paret budde på Opphaugen. Ola var f. på Kopper bnr. 1b i 1812. Forelder Turi Knutsd. f.1788 Kopper br.4 d.1870 og Ola Mikkelsen f.1789 Muren, Fedje d.1811. Ola Olsen var f. 4 månader etter farens død. Og Turi vart attgift i 1812 med Lasse Jensen Kopper.Om Karl Olson står det kunn fødselsår 1873 og att han var født på Opphaug. Og så står det att familien flytta til Nordre Hjønnevåg i 1875.Helsing Marit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk skal du ha Marit for oppslag/opplysningar om foreldre/forfedre til Secilie/Sissel. Då skulle eg ha 'nok' opplysningar om hennar familie.Eg reknar med at det også er nemnd noko om Husa i Fedje boka/bøkene? Evt i kva for ei om det finnes fliere?Helsingar frå Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Fedje og Folket er ei stor bok. Ei av dei beste bygdebøkene eg har våre bort i.| Og du finn Husa i denne. Og i følgje den var Thomas Rasmussen f. på Husa i1847.g.1872.Han var einaste barn av Rasmus Thomasen f. Husa 1819 d. 1910. Og Kari Rasmusd. f. på Uthaug, også Fedje, i 1824 d 1849 av kolera. Rasmus og Kari vart gift 1846. Rasmus vart oppatt gift 1849 med Ingeborg Karina Martinusd. f. Sanden Øygarden. Dei hadde 7 barn.Familien til Thomas Rasmussen og Kari Rasmusd. kan du følja fleire generasjonar bakover i ”Feieboka”.Ser dessutan att mor til Kari, Agata Steffensdt. 1791-1870 var født i Elvik Masfjorden. Også Masfjorden var på denne tida ein del av Lindås. Elvik er omtalt i bygdebok for Masfjorden bind 2 av Lars Nordland. Eg kan eventuelt slå opp på denne seinare.Men no må eg nyta sola, mens me har ho. Dette er dag nr. to med sol etter pinse, og på fredag kjem regnet.Helsing Marit J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Eg takkar for alt dette. Eg har vel det eg treng for øyeblikket så du skal få nyte sola så lenge den er der. Får håpe det blir bra ei stund til der i vest. Eg drar vel over fjellet til veka.Helsing Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Oddvar Søreide

Gammel sak som dukker opp i sammenheng med ei anna sak du har. Veit ikkje heilt kva du har om Rasmus Thomassen Waage, men her er litt om du ikkje skulle ha dette.Her gifter han seg. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=vigd1816&gardpostnr=22936&merk=22936#ovre>Lenke Rasmus budde ei tid i Dommedal i Sund på Sotra. Han fikk 5 barn og etterkommere lever enda på Sotra.Her døde Rasmus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.