Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Petter Hoddevik

[#31296] Christie Marie Knudsd. Broemann

Recommended Posts

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Har i fleire år prøvd å finne ut meir om ei ung dansk jente som på forunderlg vis kom til Stadlandet rundt 1775. Har spesielt vore intressert i hennar forfedre. Sagnet fortel at ho var Dansk adels-jente. Har no endelig funne litt info. i Digitalarkivet.I skiftedokument frå Bergen ser vi at 14 Mai 1773 vert det halde skifte etter ein Knut Andersen Broeman i Bergen. Han var 58 år gamal då han døydde, og etterlet seg ektefelle Karen Iversdatter (Fladstrand ?). Knut vart gravlagd i Domkirkens sogn i Bergen. Han er omtala som både skolappar og matros. 25 Juli 1758 får Karen Iversd. borgarskap som jordmor. I skiftet etter Knut er desse barna oppførde: Andreas Jakob 13,5 år, Henrik 7,5 år, Kristine Marie 18 år, Anna Johanna 16,5, samt Berte Maria (1760 – 1773). Kristine Marie og Anne Johanne er i skiftet oppført med bustad Selje. Dei tre yngste barna er døypte i domkyrkja i Bergen.Dette er helt sikkert dei eg leitar etter, men fins der noko info som kan spore Knut til Danmark? Finn og ei Karen i 1748 som er gift med Jacob Johannesson. Ho er der omtala som jordmor frå Kjøbenhavn. Kan dette vere same Karen ?? Er det mulig å finne ut kvar dei andre barna til Knut og Karen busette seg ??Mvh Jan Petter Hoddevik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke opplysninger i Sollieds kartotek. Det er lakune i kirkebok for døpte i Domkirken i Bergen, slik at vi ikke kjenner navn på døpte fra 1750 til 1758. Det er derfor mulig at Knut Andersen Broeman og Karen Iversdatter har døpt flere av sine barn i Bergen, men uten at vi kan bekrefte det.Jeg kan ikke se at det er registrert noen vielse i Bergen mellom Knud Andersen Broeman og Karen Iversdatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.