Gå til innhold
Arkivverket

[#31296] Christie Marie Knudsd. Broemann


Gjest Jan Petter Hoddevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Har i fleire år prøvd å finne ut meir om ei ung dansk jente som på forunderlg vis kom til Stadlandet rundt 1775. Har spesielt vore intressert i hennar forfedre. Sagnet fortel at ho var Dansk adels-jente. Har no endelig funne litt info. i Digitalarkivet.I skiftedokument frå Bergen ser vi at 14 Mai 1773 vert det halde skifte etter ein Knut Andersen Broeman i Bergen. Han var 58 år gamal då han døydde, og etterlet seg ektefelle Karen Iversdatter (Fladstrand ?). Knut vart gravlagd i Domkirkens sogn i Bergen. Han er omtala som både skolappar og matros. 25 Juli 1758 får Karen Iversd. borgarskap som jordmor. I skiftet etter Knut er desse barna oppførde: Andreas Jakob 13,5 år, Henrik 7,5 år, Kristine Marie 18 år, Anna Johanna 16,5, samt Berte Maria (1760 – 1773). Kristine Marie og Anne Johanne er i skiftet oppført med bustad Selje. Dei tre yngste barna er døypte i domkyrkja i Bergen.Dette er helt sikkert dei eg leitar etter, men fins der noko info som kan spore Knut til Danmark? Finn og ei Karen i 1748 som er gift med Jacob Johannesson. Ho er der omtala som jordmor frå Kjøbenhavn. Kan dette vere same Karen ?? Er det mulig å finne ut kvar dei andre barna til Knut og Karen busette seg ??Mvh Jan Petter Hoddevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke opplysninger i Sollieds kartotek. Det er lakune i kirkebok for døpte i Domkirken i Bergen, slik at vi ikke kjenner navn på døpte fra 1750 til 1758. Det er derfor mulig at Knut Andersen Broeman og Karen Iversdatter har døpt flere av sine barn i Bergen, men uten at vi kan bekrefte det.Jeg kan ikke se at det er registrert noen vielse i Bergen mellom Knud Andersen Broeman og Karen Iversdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.