Gå til innhold
Arkivverket

[#31310] Johannes Eriksson Kalvik, Skånevik, f. 1860, til Voss?


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Skålnes

Erik Johannesson 1816-1861 gifte seg i 1860 med Brita Brynjelsdtr Eide f. 1819. Ho kom frå Espe, Ullensvang saman med sonen, Helje Heljesson Sandstø, fødd på Eide på Voss i 1845.Erik og Brita fekk ein son, Johannes i 1860. Her er familien i 1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61212.wc2&gardpostnr=273&personpostnr=1682&merk=1682#ovre>LenkeJohannes var konfirmert i Skånevik i 1874, men må ifølge bygdeboka 'ha reist frå bygda saman med mora'Eg kikka etter Johannes på Voss, og kom over denne Johannes utan etternamn på Fosheim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Det er ingen gård på Voss som heter Fossheim. I dette tilfellet er Fossheim bruk nr. 9 under gården Brekke i Raundalen. Johannes er ikke nevnt på bruk 9 i Vossaboki, og var nok losjerende.Det er rimelig å tro at Johannes var trukket til Raundalen av arbeidet med Bergensbanen. En del av de som bygget jernbanen bosatte seg i Raundalen. Jeg ser ikke Johannes blant jernbanearbeidere eller døde på Voss, men har ikke sjekket grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Takk for svar! Eg finn heller ingen Johannes blant arbeidarane på Bergensbanen.Det vart ikkje fødde så mange Johannes i 1860 i Skånevik, og når eg eliminerer ein som for til Amerika + oldefar min, er det ikkje stort fleire enn Johannes frå Kalvik igjen.Eg får la temaet liggja så lenge, til det kjem fleire kyrkjebøker på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.