Gå til innhold
Arkivverket

[#31334] Reidar Kornelius Bang, f. 1918 i Slagen/Vallø v/ Tønsberg.


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg antar at Reidar K. Bang døde før 1995, da jeg ikke finner ham i databasen 'Dødsfall i Norge 1995- april 2001' og i Bergen Tidendes skattelister.Men det er fint om noen kan tipse meg (hvis man kjenner til personen Reidar K. Bang))om han er død og når, hvis han er død?Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Kristin S. Aasen

Kan meddele at jeg har fått vite i et brev som jeg har fått fra en slektning av ham (hans bror)at Reidar K. Bang er død (en gang på 1980-tallet.Fikk høre dødsåret.Men det er ikke aktuelt å nevne her). Det viktigste for meg var å finne en Bang-slektning som kunne ha mulige info om min oldemors oppvekst. Og takket være et tips fra en dame, så sendte jeg brev til en nålevende Bang som kunne være i slekt med Bang-familien. Og det var den nålevende personen.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karin Olsen

HeiEr dette en Reidar Bang som bodde sine siste år på Jareteigen mon tro ? Isåfall kan kansje fler opplysninger skaffes om han i Sem/Slagen bygdebok. Han ligger begravet på Sem kirke. Han var aldri gift, men hadde samboer.mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.