Gå til innhold
Arkivverket

[#31342] Registre over arkivmateriale på mikrofilmkort - oppdatert?


Gjest Inger Falch-Jacobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Falch-Jacobsen

Er listen over kirkebøker Akershus på Lenke 100% oppdatert? Det gjelder Såner sokn i Vestby prestegjeld etter 1903. Folk jeg leter etter er i Hølen til 1903, men flytter på et tidspunkt ut av byen(!) og vil dermed sogne til Såner. Får jeg vite det, slipper jeg bomtur til Deichmann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Ikke noe svar Inger, men klipper fra nabo tema (dette har du sikkert sett)....Vestby prgj, Hvitsten sokn: 1878 - 1945, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) Vestby prgj, Hølen sokn: 1878 - 1931, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) Vestby prgj, Son sokn: 1878 - 1906, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) Vestby prgj, Son sokn: 1906 - 1940, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) Vestby prgj, Såner sokn: 1878 - 1903, Ministerialbok (prestens) (0 bilder) Vestby prgj, Såner sokn: 1878 - 1905, Klokkerbok (0 bilder)(fra Scanning's tema) hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Falch-Jacobsen

Hm, da må jeg vel regne med at Såner bare er filmet fram til 1905? Jeg trenger ihvertfall fram til 1916. 27. mars 2005 er ganske nytt... Da prøver jeg prestekontoret/kirkevergen i morgen i stedet. Jeg ville nemlig gjerne finne en sak før jeg kryssjekker den i overimorgen... Det er jo ikke noe å kryssjekke med hvis jeg ikke har opplysningen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.